وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » چگونه پاسپورت بین‌المللی واکسیناسیون کووید بگیریم

تاریخ انتشار : 1400/07/27 - 8:12

چگونه پاسپورت بین‌المللی واکسیناسیون کووید بگیریم

صدای استرالیا– انتظار برای سفرهای بین‌المللی بالاخره به پایان رسیده و تاییدیه‌های دیجیتالی واکسیناسیون کووید-۱۹ برای استرالیایی‌هایی که هر دو […]

چگونه پاسپورت بین‌المللی واکسیناسیون کووید بگیریم

صدای استرالیا– انتظار برای سفرهای بین‌المللی بالاخره به پایان رسیده و تاییدیه‌های دیجیتالی واکسیناسیون کووید-۱۹ برای استرالیایی‌هایی که هر دو دوز واکسن‌‌شان را زده باشند، عرضه می‌شود.

این تاییدیه‌ها که عرضه آنها از صبح امروز آغاز شده، از طریق وب‌سایت Medicare یا اپلیکیشن Express Plus Medicare در دسترس هستند.

برای دریافت تاییدیه یا پاسپورت بین‌المللی واکسیناسیون، باید ابتدا حساب‌کاربری Medicare خود را به حساب کاربری MyGov خود متصل کنید. این کار برای افرادی که از تاییدیه‌های دیجیتال واکسیناسیون محلی در استرالیا روی گوشی موبایل‌شان استفاده می‌کنند، قبلا انجام شده است.

با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن مذکور، باید به صفحه Proof of Vaccinations بروید و در آنجا گزینه درخواست تاییدیه (Request a Certificate) برای اعتباربخشی واکسن کووید شما در دسترس است.

بررسی داده‌های واکسیناسیون در چهار مرحله انجام می‌شود و سپس باید اطلاعات پاسپورت معتبر استرالیایی خود را وارد کنید. پس از آن، سیستم، داده‌ها و پاسپورت شما را اعتبارسنجی و تاییدیه‌ای را صادر می‌کند که می‌توانید آن را برای سفر بین‌المللی آینده خود، چاپ کنید.

کد QR موجود روی این تاییدیه، در تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی بر اساس استاندارد VDS-NC قابل ارزیابی است.

امنیت این کد کیو آر، با همان فناوری کد‌گذاری ePassport تامین می‌شود و مقامات مرزی با اپلیکیشن‌های ساده‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند آن را اسکن و تاییدیه شما را بررسی کنند.

استرالیایی‌هایی که کاملا واکسینه شده باشند، به زودی اجازه خواهند یافت که بدون نیاز به معافیت به سفرهای بین‌المللی بروند و این تاییدیه، همانند پاسپورت اصلی شما برای ورود به کشورهای دیگر یا بازگشت به استرالیا ضروری خواهد بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه