وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اخبار » پیام نخست وزیر به مناسبت کریسمس؛ روزهای بهتری در پیش است

تاریخ انتشار : 1402/10/04 - 2:45

پیام نخست وزیر به مناسبت کریسمس؛ روزهای بهتری در پیش است

صدای استرالیا - آنتونی آلبانیزی با ادای احترام به قربانیان سیل در شمال کوئینزلند و پرسنل خدمات اضطراری کشور در پیام کریسمس خود، گفت در سال 2024 روزهای بهتری در پیش است.


صدای استرالیا – آنتونی آلبانیزی با ادای احترام به قربانیان سیل در شمال کوئینزلند و پرسنل خدمات اضطراری کشور در پیام کریسمس خود، گفت در سال ۲۰۲۴ روزهای بهتری در پیش است.

آلبانیزی در این پیام که دومین پیام کریسمسی او در در سمت نخست وزیری استرالیا به شمار می‌رود، گفت که این فصل برای بسیاری از مردم فرصتی برای استراحت و گذراندن وقت با عزیزان است.

او اذعان کرد که کریسمس امسال زمان آسانی برای همه نبود و از استرالیایی‌ها برای خدماتشان تشکر کرد.

او گفت: در این زمان جشن و تأمل، ما از همه کسانی که کریسمس خود را به خاطر دیگران رها می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. به ویژه، پرسنل اضطراری ما و اعضای نیروی دفاعی استرالیا، چه در اینجا و چه در خارج از کشور و همچنین کارکنان پزشکی و خدمات توریستی ما و کسانی که از طریق خیریه‌ها برای دیگران وقت می‌گذارند.

آلبانیزی به چالش‌هایی اشاره کرد که صدها جامعه سیل زده در پی طوفان استوایی جاسپر، که در اوایل این هفته بخش‌هایی از شمال استرالیا را درنوردید، با آن مواجه شدند.

او گفت: من می‌دانم که بسیاری از استرالیایی‌ها در حال حاضر این کار را به سختی انجام می‌دهند، به‌ویژه آنهایی که در مناطق دور دست کوئینزلند شمالی هستند که با پیامدهای سیل‌ها مقابله می‌کنند. به آنها می‌گویم، شما همه در افکار ما هستید. باشد که روزهای بهتری در راه باشد.

پیتر داتون، رهبر اپوزیسیون نیز از پیام تعطیلات خود استفاده کرد تا بگوید به یاد میلیون‌ها استرالیایی است که در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی در این کشور برای گذران زندگی تلاش می‌کنند.

علیرغم درگیری‌های مالی، آقای داتون گفت که مردم در سراسر کشور با “تاب آوری قابل تقدیر” به کار خود ادامه داده‌اند و از کارمندان خیریه و داوطلبانی که به گفته او بهترین‌های جامعه را نمایندگی می‌کنند، تشکر کرد.

او گفت: “۲۰۲ سخت بوده است، اما ما هرگز نباید فراموش کنیم که در بهترین کشور جهان زندگی می‌کنیم و این به خاطر مردم استرالیا است.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه