وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » پردرآمد‌ترین مشاغل استرالیا کدامند؟

تاریخ انتشار : 1399/05/19 - 8:20

پردرآمد‌ترین مشاغل استرالیا کدامند؟

صدای استرالیا – آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که مشاغل مرتبط با رشته پزشکی در زمره پردرآمدترین مشاغل استرالیا هستند.


صدای استرالیا – آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که مشاغل مرتبط با رشته پزشکی در زمره پردرآمدترین مشاغل استرالیا هستند.

بررسی درآمد مشمول مالیات مشاغل مختلف در سال مالی ۲۰۱۷/۱۸ بر اساس آمار‌های اداره مالیات استرالیات نشان می‌دهد که پردرآمد‌ترین مشاغل در استرالیا حرفه‌های مرتبط با پزشکی است و جراحان به صورت متوسط ۴۰۲ هزار و ۵۸۲ دلار درآمد مشمول مالیات دارند.

متخصصان بیهوشی با متوسط درآمد ۳۸۲ هزار و ۶۷۴ دلار دومین جایگاه را در این طبقه‌بندی از آن خود ساخته‌اند و پزشکان متخصص داخلی با درآمد ۳۰۱ هزار و ۱۲۹ دلار رتبه سوم پردرآمدترین‌های استرالیا را به دست آورده‌اند.

مشاوران مالی با درآمد ۲۷۲ هزار و ۸۹۵ دلار رتبه چهارم و روانشناسان با متوسط درآمد ۲۲۵ هزار و ۲۰۶ دلار رتبه پنجم پردرآمدترین مشاغل استرالیا را از آن خود ساخته‌اند.

در سوی دیگر این دسته‌بندی، مشاغلی مانند کارگر مزرعه و باربر فرودگاه  نیز در میان اسامی مشاغل کم درآمد دیده می‌شوند. براساس داده‌های آماری سال مالی ۲۰۱-۲۰۱۸ آشپز رستوران‌های فست‌فود با متوسط درآمد ۱۸ هزار و ۶۰۸ دلار کم‌درآمد‌ترین شغل استرالیا است و پس از آن کارمندان صنعت پذیرایی با متوسط درآمد ۱۹ هزار و ۱۰۲ دلار رتبه دوم، کارآموز صنعت پذیرایی با متوسط درآمد ۱۹ هزار و ۴۳۱ دلار رتبه سوم، کشاورزان با متوسط درآمد ۲۰ هزار و ۸۹ دلار رتبه چهارم، کارگران و کارآموزان مزارع، باغ‌ها و مراتع با متوسط درآمد ۲۰ هزار و ۶۸۶ دلار در رتبه پنجم و باربران فرودگاه نیز با متوسط درآمد ۲۲ هزار و ۲۴۴ دلار رتبه ششم را به دست آورده‌اند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه