وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 9 May 2024
» اجتماعی » ویکتوریا و نیوساوت‌ولز الزام ایزوله شدن ۷۲ ساعته را برای مسافران خارجی لغو کردند

تاریخ انتشار : 1400/09/27 - 3:54

ویکتوریا و نیوساوت‌ولز الزام ایزوله شدن ۷۲ ساعته را برای مسافران خارجی لغو کردند

صدای استرالیا– ویکتوریا و نیوساوت‌ولز از هفته آینده، مقررات خود را برای مسافران ورودی بین‌المللی تسهیل و الزام به ایزوله […]

دو بیمار کرونایی اهل کشورهای جنوب آفریقا به فرودگاه سیدنی وارد شدند

صدای استرالیا– ویکتوریا و نیوساوت‌ولز از هفته آینده، مقررات خود را برای مسافران ورودی بین‌المللی تسهیل و الزام به ایزوله شدن ۷۲ساعته را برای مسافران کاملا واکسینه شده حذف می‌کنند.

از روز سه‌شنبه ۲۱ دسامبر، مسافران بین‌المللی ورود به ملبورن و سیدنی، باید در ۲۴ ساعت اول پس از ورود، تست پی‌سی‌آر کووید-۱۹ بدهند و تا زمان دریافت نتیجه منفی، خود را در خانه ایزوله کنند.

اما مقررات برای مسافران واکسینه نشده بدون تغییر می‌ماند. به این ترتیب، مسافران بالای ۱۸ سال باید به محض ورود ۱۴ روز را در هتل قرنطینه سپری کنند.

به این ترتیب، مقررات این دو ایالت از نظر الزامات کووید-۱۹ در مرزهای ورودی مشابه است.

تنها تفاوت جزیی این است که بر اساس دستور‌العمل‌های نیوساوت‌ولز، مسافران همچنین باید در ششمین روز پس از ورود، یک تست دیگر نیز بدهند؛ در حالی که در ویکتوریا، زمان تست دوم، بین روزهای پنجم و هفتم ذکر شده است.

این در حالی است که سه هفته قبل، هر دو این ایالات در واکنش به سویه اومیکرون کرونا، مقررات مرزی خود را سختگیرانه‌تر کرده بودند و مسافران خارجی ورودی به این دو ایالت ملزم بودند که پس از ورود خود را به مدت ۷۲ ساعت ایزوله کنند.

 

منبع: ای بی سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه