وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » وولورث در هر فروشگاه ۵۰۰ دوربین نصب می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 12:24

وولورث در هر فروشگاه ۵۰۰ دوربین نصب می‌کند

صدای استرالیا– وولورث طرح آزمایشی جدیدی را به اجرا گذاشته که در طی آن، تعداد ۵۰۰ دوربین در قفسه‌های فروشگاه‌ها […]

وولورث در هر فروشگاه 500 دوربین نصب می‌کند

صدای استرالیا– وولورث طرح آزمایشی جدیدی را به اجرا گذاشته که در طی آن، تعداد ۵۰۰ دوربین در قفسه‌های فروشگاه‌ها نصب می‌شود.

این غول خرده‌فروشی استرالیا اعلام کرد که آزمایش این طرح را با یک فناوری جدید دوربین در فروشگاه‌ وترهیل پارک نیوساوت‌ولز آغاز کرده و مشتریان این فروشگاه می‌توانند این دوربین‌های کوچک را روی قفسه‌ها مشاهده کنند.

این دوربین‌ها در نقاط مختلف فروشگاه، شامل بخش میوه و سبزیجات، بخش فریزر و مواد منجمد و همچنین تمامی راهروها نصب می‌شوند.

به گفته وولورث، این فناوری جدید با هدف بهبود وضعیت در دسترس بودن کالا در فروشگاه طراحی شده است.

بنا به اعلام شبکه ۷، در این طرح بیش از ۵۰۰ دوربین در بخش پایین هر قفسه و در نزدیکی برچسب قیمت کالاها نصب می‌شود و به صورت دوره‌ای، تصاویری از سمت دیگر راهرو را ثبت می‌کند.

سپس تیم وولورث به منظور سطح موجودی کالا در قفسه‌های فروشگاه، این تصاویر را بررسی می‌کنند.

در حال حاضر، فرایند تامین کالا در قفسه‌ها و اطمینان از پایان نیافتن موجودی هر بخش، کاری دشوار است که باید به صورت مرتب در طول روز توسط نیروی انسانی انجام شود.

تصاویر مشتریان وولورث نیز به طور ناخواسته توسط این دوربین‌ها ضبط می‌شود، اما گفته شده که این فناوری امکان شناسایی چهره آنها را نمی‌دهد. روش کار به این ترتیب است که پیش از مشاهده عکس توسط تیم وولورث، تصویر مشتری در سرورهای ابری تار می‌شود و کارکنان وولورث فقط می‌توانند اطلاعات مربوط به قفسه‌های روبه‌روی دوربین را ببینند.

تابلوهایی در جلوی وولورث وترهیل پارک و همچنین در بخش‌‌های مختلف داخل فروشگاه نصب شده که درمورد آزمایش این طرح به مشتریان اطلاع رسانی می‌کند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه