وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » وزیر خزانه داری نیو ساوت ولز وعده داد؛ مالیات ها اضافه نمی شود

تاریخ انتشار : 1398/03/24 - 12:03

وزیر خزانه داری نیو ساوت ولز وعده داد؛ مالیات ها اضافه نمی شود

صدای استرالیا- افرادی که در نیو ساوت ولز زندگی می کنند می توانند مطمئن شوند که در بودجه جدید خبری از اضافه شدن مالیات ها نخواهد بود.

وزیر خزانه داری نیوساوت ولز وعده داد؛ مالیات ها اضافه نمی شود

صدای استرالیا- افرادی که در نیو ساوت ولز زندگی می کنند می توانند مطمئن شوند که در بودجه جدید خبری از اضافه شدن مالیات ها نخواهد بود.

«دومنیک پرتوت» وزیر خزانه داری ایالت نیو ساوت ولز وعده داد با وجود اینکهانتظار می رود بدهی این ایالت بیشتر هم شود، در بودجه جدید مالیات مردم اضافه نخواهد شد.

پرتوت با انتشار یادداشتی در دیلی تلگراف در این رابطه نوشت: افزایش نرخ مالیات برای کم کردن بدهی های ایالتی یک رویکرد اشتباه است. این اقدام شاید در کوتاه مدت جواب داده و شکاف های بودجه را پرکند اما مسئولیت خانواده ها، خانوارها و مشاغل را با هزینه های بیشتر سنگین تر کرده و موجب یک نقص بلند مدت برای اقتصاد می گردد.

پرتوت در ادامه تاکید می کند: در بودجه جدید خبری از مالیات جدید نیست. هیچ شکی در این نیست که با توجه به ادامه برنامه گسترده زیرساخت ها بدهی های ایالتی افزایش می یابد اما با این وجود وضعیت اقتصادی ایالت مستحکم است.

وی در ادامه افزود: می خواهیم این اطمینان را بدهیم که ما در ایالت یک موقعیت بدهی قابل مدیریت داریم و ما آن را انجام می دهیم اما همزمان با این مسئله همراه شدن پروژه زیر ساخت ها، چالش هایی را برای ما ایجاد کرده است.

در همین رابطه پرتوت و «گلادیس برجیکلیان» نخست وزیر نیو ساوت ولز در بازدید از پروژه مترو سیدنی در «کروز نست» احتمال فروش برخی دارایی ها برای تامین بودجه پروژه ها را رد نکردند.

به گفته پرتوت، دولت ایالتی فعلا برنامه ای برای فروش یا واگذازی دارائی ها شخصی را ندارد.

به گفته بریجیکلیان، دولتی ایالتی همواره بدنبال فرصت هایی برای بهتر کردن جامعه است اما برخی از دارائی ها مانند آب هرگز واگذار نمی شوند زیرا در این صورت مردم با این موضوع کنار نیامده و احساس راحتی نخواهند داشت.

این دو مقام ایالتی بعد از آنکه اعلام شد دولت ایالتی از دولت فدرال ۳ میلیارد دلار کمک برای اجرای پروژه ها درخواست خواهد کرد اعلام کردند که دولت ایالتی پول لازم برای تکمیل پروژه مترو سیدنی غربی را در اختیار دارد.

بریجیکلیان، در این رابطه گفته است: اگر ما بودجه بیشتری داشته باشیم از آن برای پیشبرد برنامه ها استفادده می کنیم. اولویت دولت کاهش هزینه های اضافی و سودمندتر کردن کارها برای کمک به خدمات پیشرو است.

دولت ایالتی نیوساوت ولز اخیرا و پیش از اعلام بودجه جدید از سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری برای مقابله با خشکسالی خبر داده بود.

منبع: ۹نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه