وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اجتماعی » هشدار درباره سیل مهاجرت افراد سالخورده به استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/02/04 - 15:43

هشدار درباره سیل مهاجرت افراد سالخورده به استرالیا

صدای استرالیا - حزب کارگر استرالیا برای تضمین پیروزی خود در انتخابات طرحی را در خصوص سفر والیدن مهاجرین حاضر در استرالیا به این کشور مطرح خواهد کرد که در صورت عملی شده استرالیا در معرض سیل مهاجرت افراد سالخورده قرار می دهد.

هشدار درباره سیل مهاجرت افراد سالخورده به استرالیا

صدای استرالیا – حزب کارگر استرالیا برای تضمین پیروزی خود در انتخابات طرحی را در خصوص سفر والدین مهاجرین حاضر در استرالیا به این کشور مطرح خواهد کرد که در صورت عملی شدن استرالیا را در معرض سیل مهاجرت افراد سالخورده قرار می دهد.

حزب کارگر استرالیا طرحی را در خصوص والدین مهاجران حاضر در این کشور دارد که به موجب آن مدت حضور این افراد در استرالیا افزایش می یابد. به موجب این طرح والدین مهاجرین حاضر در استرالیا که خواهان سفر به این کشور هستند می توانند برای مدت طولانی در استرالیا بمانند.

منتقدین این طرح معتقد هستند که حزب کارگر این طرح را برای کسب رای مهاجرین حاضر در این کشور مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش، سالانه در حدود ۱۰۰ هزار درخواست برای سفر به استرالیا از سوی والدین مهاجرین حاضر در استرالیا مطرح می شود که صدور مجوز برای آنها اغلب با سختی فراهم می شود.

بر اساس طرح حزب کارگر، بهای حضور سه ساله در استرالیا برای والدین مهاجرین ۱۲۵۰ دلار برای هر بار ورود خواهد بود. مجوز حضور پنج ساله نیز برای هر بار ورود ۲۵۰۰ دلار است.

این قیمت یک چهارم هزینه ای است که باید در دولت ائتلافی استرالیا پرداخت شود.

طرح مطرح شده از سوی حزب کارگر یک بند دیگر نیز دارد و آن اینکه هر فرد خانه داری می تواند به تنهایی چهار نفر (چهار نفر از والدین) را حمایت کند در حالیکه در دولت ائتلافی هر فرد خانه دار می تواند دو نفر ار حمایت کند.

منبع: د استرالین


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه