وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024
» اجتماعی » هشدار به کاربران موبایل‌های سامسونگ در استرالیا: گوشی‌تان را به روز رسانی نکنید!

تاریخ انتشار : 1401/10/14 - 10:53

هشدار به کاربران موبایل‌های سامسونگ در استرالیا: گوشی‌تان را به روز رسانی نکنید!

صدای استرالیا– یک به‌روز رسانی نرم‌افزاری جدید موجب بروز خطا در تعدادی از مدل‌های موبایل‌های سامسونگ شده و هزارار کاربر […]

هشدار به کاربران موبایل‌های سامسونگ در استرالیا: گوشی‌تان را به روز رسانی نکنید!

صدای استرالیا– یک به‌روز رسانی نرم‌افزاری جدید موجب بروز خطا در تعدادی از مدل‌های موبایل‌های سامسونگ شده و هزارار کاربر استرالیایی را با خطر از دست دادن عکس‌های ارزشمند و اطلاعات مخاطبان مهم‌شان مواجه کرده است.

کاربران سامسونگ هفته گذشته پس از انجام این به‌روز رسانی در دستگاه‌های اندرویدی خود با مشکل مواجه شده‌اند و در جست‌وجوی راه‌حل، با مراکز خدمات این شرکت کره‌ای تماس گرفته‌اند.

یکی از کاربران گوشی‌های سامسونگ در فیس‌بوک خود نوشته است: اطلاعیه عمومی برای همه کاربران سامسونگ: لطفا گوشی‌های خود را آپدیت نکنید. زیرا آخرین به‌روز رسانی ممکن است باعث از کار افتادن موبایل شما بشود.

کاربر دیگری نوشته است: من به روز رسانی را امروز صبح انجام دادم و حالا گوشی من روی لوگوی سامسونگ گیر کرده است.

دیروز به برخی از کاربران که بیش از یک ساعت در صف تماس پشتیبانی فنی منتظر مانده بودند، گفته شد که تنها گزینه آنها این است که گوشی را برای بازنشانی کامل (ریست فکتوری) به این شرکت تحویل دهند.

اما مشکل این گزینه، این است که تمامی عکس‌ها، مخاطبین، برنامه‌ها و سایر برنامه‌هایی که از آنها نسخه پشتیبان تهیه نشده، حذف خواهد شد.

علیرغم مشکلی که بیش از یک هفته است برای گوشی‌های سامسونگ به وجود آمده، اعلان‌های به روز رسانی نرم‌افزاری همچنان برای کاربران این گوشی‌ها ارسال می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده که از این مشکل آگاه است و روی راه‌حلی برای آن کار می‌کند.

یکی از سخنگویان این شرکت گفت: سامسونگ گزارش‌هایی را از مشتریان درباره مشکلی در هنگام به‌روزرسانی تلفن‌های‌ همراه‌شان دریافت کرده است. در حال حاضر این گزارش‌ها فقط از مشتریان مستقر در استرالیای جنوبی است. ما به بررسی این موضوع ادامه می‌دهیم.

کارشناسان فناوری می‌گویند که این مشکل در بدترین زمان ممکن برای سامسونگ اتفاق افتاده؛ زیرا این غول فناوری در آستانه عرضه یک تلفن پریمیوم جدید است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه