وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » هشدار به ویکتوریایی‌ها: به سیدنی سفر نکنید وگرنه قرنطینه می‌شوید

تاریخ انتشار : 1399/09/28 - 7:30

هشدار به ویکتوریایی‌ها: به سیدنی سفر نکنید وگرنه قرنطینه می‌شوید

صدای استرالیا – با شیوع ویروس کرونا در سیدنی، مسئولان بهداشتی ایالت ویکتوریا به ساکنان این ایالت هشدار داده‌اند که به سیدنی سفر نکنند زیرا ممکن است به هنگام بازگشت به ویکتوریا از آنها خواسته شود تا 14 روز را در قرنطینه سپری کنند.


صدای استرالیا – با شیوع ویروس کرونا در سیدنی، مسئولان بهداشتی ایالت ویکتوریا به ساکنان این ایالت هشدار داده‌اند که به سیدنی سفر نکنند زیرا ممکن است به هنگام بازگشت به ویکتوریا از آنها خواسته شود تا ۱۴ روز را در قرنطینه سپری کنند.

ویکتوریا از نیمه شب امشت به طور موثر مرزهای خود را روی ساکنان نورترن بیچز سیدنی یا افرادی که در نقاط پرخطر نیوساوت ولز بوده‌اند، می‌بندد.

مارتین فولی، وزیر بهداشت ویکتوریا اعلام کرد که این ایالت، سیستم چراغ سیز ترافیکی را برای تمامی کسانی که از نیوساوت ولز به ویکتوریا سفر می‌کنند، به اجرا درخواهد آورد.

بر این اساس،  کسانی که از مناطق سبز نیوساوت‌ولز باشند، می‌توانند به ویکتوریا وارد شوند و از آنها خواسته می‌شود که مراقب بروز علایم ویروس در خود باشند.

از افرادی که از مناطق نارنجی (محدوده سیدنی بزرگ) باشند، خواسته می‌شود که در بدو ورود به ویکتوریا تست کرونا بدهند و تا زمان دریافت نتیجه منفی، در قرنطینه بمانند.

اما افرادی که از مناطق قرمز (در حال حاضر شامل نورترن بیچز و مناطق پرخطر نیوساوت ولز) باشند، اجازه ورود به ویکتوریا را نخواهند داشت.

بر اساس این سیستم، از نیمه شب امشب، هر کسی از مناطق قرمز که به ویکتوریا سفرکند، باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه اجباری هتلی بماند.

از سوی دیگر، به اهالی ویکتوریا به شدت توصیه شده که از سفر به سیدنی بپرهیزند.

فولی گفت: پیش‌بینی این است که شرایط بدتر خواهد شد و در آن صورت، احتمالا نمی‌توانید دوباره، بودن گذراندن قرنطینه ۱۴ روزه به ویکتوریا برگردید.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه