وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » هشدار اسپاتیفای به رانندگان: به مدرسه نزدیک می‌شوید؛ سرعت‌تان را کم کنید!

تاریخ انتشار : 1399/11/10 - 6:09

هشدار اسپاتیفای به رانندگان: به مدرسه نزدیک می‌شوید؛ سرعت‌تان را کم کنید!

صدای استرالیا- دولت کوئینزلند در یک طرح ایمنی آزمایشی، از اسپاتیفای به منظور کاستن از خطرات تصادف دانش‌آموزان استفاده می‌کند. […]


صدای استرالیا- دولت کوئینزلند در یک طرح ایمنی آزمایشی، از اسپاتیفای به منظور کاستن از خطرات تصادف دانش‌آموزان استفاده می‌کند.

در این طرح، رانندگانی که از اسپاتیفای در خودرو استفاده می‌کنند، وقتی به نزدیک مدارس در ایالت کوئینزلند می‌رسند، پیامی دریافت می‌کنند که از آنها می‌خواهد از سرعت خود بکاهند.

در این طرح آزمایشی از امکان هدف‌گذاری مکانی (geo-targeting) اسپاتیفای، برای ردگیری رانندگانی که به پنج کیلومتری مدارس می‌رسند، استفاده می‌شود و برای آنها ده ترانه مختلف پخش می‌شود که در آنها پیام “سرعت خود را کم کنید” گنجانده شده است.

این ترانه‌ها، که اهدایی از سوی هنرمندان کوئینزلند است و به منظور گنجاندن پیام کاهش سرعت، ویرایش شده‌اند، به لیست ترانه‌های انتخابی رانندگان افزوده می‌شود و پس از پایان ترانه انتخابی راننده، پخش خواهند شد.

این طرح آزمایشی از روز چهارشنبه گذشته به صورت رسمی در بریزبین به اجرا درآمده و قرار است به زودی در کل ایالت اجرایی شود. در این طرح، تمامی مناطق ترافیکی مدارس دبستان و دبیرستان پوشش داده می‌شوند.

بنیاد ایمنی جاده‌های استرالیا مسوولیت اجرای این طرح آزمایشی را برعهده دارد.

فعلا این ترانه‌ها، فقط برای رانندگانی که از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند، پخش می‌شود و در نسخه پریمیوم، این امکان در دسترس نیست. البته، اندرو تامپسون، مدیر نوآوری شرکت Brother & Co که این ایده را طرح کرده، اظهار امیدواری کرده که این وضعیت در آینده تغییر کند.

به گفته راسل وایت، رییس اجرایی بنیاد ایمنی جاده‌‌ای استرالیا، اگر این طرح آزمایشی موفقیت آمیز باشد، احتمال دارد که در کل کشور به اجرا درآید.

منبع: بریزبین تایمز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه