وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 18 June 2024
» اخبار » هشتاد درصد استرالیایی‌ها در فکر تغییر شغل هستند

تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 6:57

هشتاد درصد استرالیایی‌ها در فکر تغییر شغل هستند

صدای استرالیا - نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً هشت نفر از هر 10 استرالیایی امیدوارند که در سال آینده شغل خود را تغییر دهند تا حقوق خود را افزایش دهند و فشارهای مربوط به هزینه‌های زندگی را کاهش دهند.

نرخ بیکاری استرالیا ثابت ماند

 صدای استرالیا – نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً هشت نفر از هر ۱۰ استرالیایی امیدوارند که در سال آینده شغل خود را تغییر دهند تا حقوق خود را افزایش دهند و فشارهای مربوط به هزینه‌های زندگی را کاهش دهند.

بر اساس آخرین راهنمای حقوق و دستمزد مرکز هیس، ۷۷ درصد از کارگران یا شروع به جستجوی یک شغل جدید کرده‌ یا برای انجام آن در ۱۲ ماه آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

پس از سال‌ها تورم و نرخ بهره بالا، جای تعجب نیست که هزینه زندگی مهمترین دلیلی بود که باعث شده مردم به دنبال کار جدید باشند.

برخی از عوامل دیگری که این روند را هدایت می‌کنند، نبود فرصت‌های ارتقا، فرهنگ ضعیف محل کار، مدیریت بد و تغییر در شرایط شخصی بود.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کارفرمایان (۸۶ درصد) در حال برنامه ریزی برای افزایش دستمزد در بررسی‌های آتی هستند، این گزارش می‌گوید پیشنهادات آنها احتمالاً کمتر از انتظارات کارگران است.

هیس اعلام کرده است که عدم تطابق بین آنچه کارکنان می‌خواهند و آنچه کارفرمایان مایل به ارائه آن هستند، در سال آینده نمود خواهد یافت و تقریباً ۴۰ درصد از کارمندان از حقوق خود ناراضی هستند و ۷۳ درصد می‌گویند که دستمزدشان با عملکردشان همخوانی ندارد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه