وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » هجوم مسافران و کمبود نیروی انسانی؛ فرودگاه سیدنی قفل شد

تاریخ انتشار : 1401/01/25 - 7:17

هجوم مسافران و کمبود نیروی انسانی؛ فرودگاه سیدنی قفل شد

صدای استرالیا– فرودگاه سیدنی شلوغ‌ترین و پرهرج‌ومرج‌ترین روز خود را از زمان آغاز همه‌گیری تا کنون تجربه می‌کند تا جایی […]

هجوم مسافران و کمبود نیروی انسانی؛ فرودگاه سیدنی قفل شد

صدای استرالیا– فرودگاه سیدنی شلوغ‌ترین و پرهرج‌ومرج‌ترین روز خود را از زمان آغاز همه‌گیری تا کنون تجربه می‌کند تا جایی که مسافران تا خارج از درهای فرودگاه صف بسته‌اند.

برآوردها حاکی است که امروز نزدیک به ۸۲ هزار نفر از پایانه‌های پروازهای داخلی فرودگاه سیدنی عبور کنند که بالاترین میزان از زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹ تا کنون است.

آخرین باری که بیش از ۸۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های پروازهای داخلی فرودگاه سیدنی مسافرت کرده بودند، ۶ مارس ۲۰۰۰ بود.

برآورد تعداد مسافران روزانه تا پایان تعطیلات عید پاک که از سوی فرودگاه سیدنی منتشر شده، نشان می‌هد که در جمعه عید پاک نیز نزدیک به ۷۹ هزار نفر از ترمینال‌های این فرودگاه به سفر خواهند رفت.

البته این آمار در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب به حدود ۵۵ هزار و ۶۲ هزار نفر می‌رسد و دوباره در روز دوشنبه تا ۷۷ هزار نفر اوج خواهد گرفت.

به این ترتیب، مسافران به دلیل کمبود نیروی انسانی و هجوم مسافران، در این روزها باید ساعت‌ها در فرودگاه در صف‌ها انتظار بکشند.

این در حالی است که به دلیل کووید-۱۹، روزانه حدود ۲۰ درصد از کارکنان امنیتی، باربری و خدمه پرواز در مرخصی استعلاجی هستند و غیبت دارند.

منبع: ای بی سی


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه