وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » نیوساوت ولز ایزوله الزامی ۷۲ ساعته را برای مسافران خارجی واکسینه شده حذف کرد

تاریخ انتشار : 1400/09/30 - 4:31

نیوساوت ولز ایزوله الزامی ۷۲ ساعته را برای مسافران خارجی واکسینه شده حذف کرد

صدای استرالیا– نیوساوت‌ولز مقررات ورود مسافران خارجی را تسهیل کرد و به این ترتیب، مسافرانی که کاملا واکسینه شده باشند، […]

نیوساوت ولز ایزوله الزامی 72 ساعته را برای مسافران خارجی واکسینه شده حذف کرد

صدای استرالیا– نیوساوت‌ولز مقررات ورود مسافران خارجی را تسهیل کرد و به این ترتیب، مسافرانی که کاملا واکسینه شده باشند، نیازی به ایزوله شدن ۷۲ ساعته نخواهند داشت.

از امروز (سه‌شنبه) مسافران خارجی ورودی به سیدنی، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از ورود تست پی‌سی‌آر کووید بدهند و صرفا تا زمان دریافت نتیجه منفی، خود را در خانه ایزوله کنند.

البته مسافران بزرگسال واکسینه نشده، همچنان باید دوره ۱۴ روزه هتل قرنطینه را پشت سر بگذارند.

این مقررات مشابه مقررات اعلام شده در ویکتوریاست، با این تفاوت که مسافران ورودی به نیوساوت‌ولز باید تست دوم خود را در در ششمین روز پس از ورود انجام بدهند.

خدمه پروازهای بین‌المللی ورودی به استرالیا نیز اگر کاملا واکسینه شده باشند، باید تا زمان دریافت نتیجه منفی تست کرونا، یا تا زمانی که پروازشان استرالیا را ترک کند، ایزوله بمانند.

وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز از مردم خواسته که همچنان در محیط‌های سربسته ماسک بزنند. متخصصان سلامت نیز خواستار اجباری شدن ماسک در محیط‌های بسته شده‌اند و برخی از افراد نیز اقدام به لغو یا تغییر برنامه تعطیلات و سفرهای خود کرده‌اند.

اما درحالی که یک هفته از لغو ماسک اجباری در تمامی اماکن، به جز اماکن دارای ریسک بالا می‌گذرد، دومینیک پروتی، نخست وزیر نیوساوت‌ ولز گفت که اکنون زمان مسوولیت پذیری شخصی است.

وی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: ما با شهروندان ایالت‌مان مثل افراد بالغ رفتار می‌کنیم.

نیوساوت‌ولز در ۲۴ ساعت منتهی به ۸ شب یکشنبه ۲۵۰۱ بیمار کرونایی داشته که۶۵ مورد نسبت به روز ماقبل کاهش نشان می‌دهد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه