وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » نیروی پلیس ویژه برای مقابله با متخلفان کرونا در ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1399/01/04 - 11:28

نیروی پلیس ویژه برای مقابله با متخلفان کرونا در ویکتوریا

صدای استرالیا – دنیل اندروز، نخست وزیر استرالیا از تشکیل یک گروه ویژه در پلیس ایالت ویکتوریا برای مقابله با تخلفات مرتبط با تعطیلی و لغو خدمات و فعالیت‌های غیر ضروری در این ایالت خبر داد.


صدای استرالیا – دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا از تشکیل یک گروه ویژه در پلیس ایالت ویکتوریا برای مقابله با تخلفات مرتبط با تعطیلی و لغو خدمات و فعالیت‌های غیر ضروری در این ایالت خبر داد.

به گفته وی، بخش ویژه‌ای متشکل از ۵۰۰ نیروی پلیس شکل گرفته و بر رعایت قانون لغو و تطیلی خدمات و فعالیت‌های غیر ضروری در ایالت ویکتوریا نظارت خواهند کرد.

اظهارات دنیل اندروز پس از آن صورت می‌گیرد که اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا روز گذشته اعلام کرد که بر اساس تصمیم جدید بسیاری از اماکن از جمله رستوران‌ها، بارها، سینماها، سلن‌های ورزشی، کازینوها و مراکز مذهبی در سراسر استرالیا از ظهر امروز دوشنبه متوقف خواهند شد.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا همچنین تصریح کرد که تمامی کسب و کارهایی که در فهرست اعلام شده نیستند می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و باید اقدامات لازم از جمله رعایت فاصله اجتماعی را انجام دهند.

بر اساس قانون “شرایط اضطراری” ویکتوریا، آنهایی که از دستورات سرپیچی کنند می‌توانند تا ۲۰ هزار دلار جریمه شوند و این جریمه برای کسب و کارها تا ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

منبع: ای بی سی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه