وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » نکات مهم در خصوص قانون ممنوعیت تجمع بیش از دو نفر

تاریخ انتشار : 1399/01/11 - 14:44

نکات مهم در خصوص قانون ممنوعیت تجمع بیش از دو نفر

صدای استرالیا –قانون ممنوعیت تجمع و حضور بیش از دو نفر در یک مکان از نیمه شب امشب دوشنبه 30 مارس در ایالت‌های ویکتوریا و نیو ساوت ولز اجرایی می‌شود و در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این این قانون ارائه کنیم.


صدای استرالیا –قانون ممنوعیت تجمع و حضور بیش از دو نفر در یک مکان از نیمه شب امشب دوشنبه ۳۰ مارس در ایالت‌های ویکتوریا و نیو ساوت ولز اجرایی می‌شود و در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این این قانون ارائه کنیم.

بر اساس اعلام نخست وزیران ایالت ویکتوریا و نیو ساوت ولز از نیمه شب امشب دوشنبه هرگونه تجمع بیش از دو نفر به جز در موارد استثنا ممنوع است و کسانی که این قانون را نادیده بگیرند با جریمه ۱۶۰۰ دلاری در ایالت ویکتوریا و هزار دلاری در ایالت نیو ساوت ولز روبرو خواهند شد.

قانون ممنوعیت تجمع بیش از دو نفر شامل افراد یک خانواده نمی‌شود و همچنین این قانون در محیط‌های کاری و مراکز آموزشی نیز اجرایی نخواهد شد.

نکته مهم اینکه قانون جدید شامل محیط‌های سربسته و روباز از جمله خانه‌ها نیز می‌شود و این بدان معنی است که شما نمی‌توانید در یک زمان بیش از یک میهمان در خانه داشته باشید.

بر اساس اعلام اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، مردم باید در خانه بمانند و تنها در موارد زیر حق دارند از خانه خارج شوند:

خرید مواد غذایی و مایتحاج ضروری

ورزش کردن با پیروی کردن از قانون عدم تجمع بیش از دو نفر

انجام خدمات بهداشتی و درمانی

کار و یا آموزش (درصورتیکه امکان انجام آن از خانه وجود نداشته باشد)

دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا نیز پس از کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز خود در تویتی نوشت که ورزش کردن به معنی انجام حرکات ورزشی و پیاده روی و دویدن در محیط زندگی خود است نه اینکه کیلومترها رانندگی کرده و یا کل روز را بیرون از خانه بگذرانید.

محدودیت‌های خانواده‌های بیش از دو نفر

اسکات موریسون تاکید کرده است که ممنوعیت جدید شامل افراد یک خانواده نمی‌شود بنابراین به عنوان مثال یک خانواده چهار نفره که زیر یک سقف زندگی می‌کنند، می‌توانند سگ خود را برای پیاده‌روی به بیرون ببرند. اما اگر شما می‌خواهید با دوست خود برای دویدن و یا پیاده روی بیرون بروید باید از قانون دو نفر پیروی کنید.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه