وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » نتیجه شگفت‌آور یک‌ بررسی: یک‌پنجم استرالیایی‌ها از سوپرمارکت‌ها دزدی می‌کنند!

تاریخ انتشار : 1401/06/11 - 5:12

نتیجه شگفت‌آور یک‌ بررسی: یک‌پنجم استرالیایی‌ها از سوپرمارکت‌ها دزدی می‌کنند!

صدای استرالیا - براساس یک بررسی جدید، تقریبا از هر پنج استرالیایی یک نفر با انجام رفتارهای غیرصادقانه به هنگام خرید کردن در سوپرمارکت‌ها، از آنها سرقت می‌کند.

نتیجه شگفت‌آور یک‌ بررسی: یک‌پنجم استرالیایی‌ها از سوپرمارکت‌ها دزدی می‌کنند!

صدای استرالیا – نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تقریبا از هر پنج استرالیایی یک نفر با انجام رفتارهای غیرصادقانه به هنگام خرید کردن در سوپرمارکت‌ها، از آنها سرقت می‌کند.

در این نظرسنجی جدید، ۹ درصد از خریداران اعتراف کردند که کالاهای خریداری شده را قبل از ترک سوپرمارکت اسکن نکرده‌اند، در حالی که ۱۰ درصد دیگر عمدا در مورد کالایی که اسکن کرده‌اند دروغ گفته‌اند تا آن را با قیمت ارزان‌تری بخرند. مثلا آووکادو را روی ترازو گذاشته‌اند اما گفته‌اند، پیاز است!

این نظرسنجی ملی از ۱۰۱۰ نفر توسط فایندر انجام شده است و نتایج آن به این معنی است که در استرالیا، سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال گذشته دزدی کردند.

ریچارد ویتن از فایندر، این دزدی‌ها را با افزایش هزینه‌های زندگی مرتبط دانست و گفت: گمان می‌کنم که بسیاری از استرالیایی‌ها اسکن کردن عمدا نادرست کالاها را دزدی واقعی نمی‌دانند.

این تحقیق همچنین نشان داد که دو درصد استرالیایی‌ها در سال گذشته در رستوران‌ها غذا خوردند و بدون پرداخت پول رستوران را ترک کردند. همچنین شش درصد گفتند که بدون پرداخت هزینه، بنزین زدند.

بنابراین اگر در سال گذشته چیزی سرقت نکردید، در بین ۸۱ درصد استرالیایی‌ها هستید.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه