وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ | Friday 5 July 2024
» اخبار » میلیون‌ها استرالیایی در انتظار ارث و میراث

تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 14:40

میلیون‌ها استرالیایی در انتظار ارث و میراث

صدای استرالیا– تحقیقات جدید نشان می‌دهد میلیون‌ها استرالیایی انتظار دارند ارثیه‌ای به آنها برسد  و ترجیح می‌دهند این میراث را […]

میلیون‌ها استرالیایی در انتظار ارث و میراث

صدای استرالیا– تحقیقات جدید نشان می‌دهد میلیون‌ها استرالیایی انتظار دارند ارثیه‌ای به آنها برسد  و ترجیح می‌دهند این میراث را قبل از مرگ بستگانشان دریافت کنند.

نظرسنجی انجام شده توسط Finder نشان داد که بیش از یک نفر از هر سه پاسخ دهنده انتظار دارد در آینده ارثی به او برسد و ۴۰ درصد اعتراف کرده‌اند که ترجیح می‌دهند دارایی‌های خویشاوندان خود را قبل از مرگ آنها دریافت کنند.

از ۱۰۶۲ پاسخگوی مورد بررسی، ۲۸ درصد معتقد بودند که بیش از ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد و ۲۰ درصد انتظار دارند بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار به ارث ببرند. حداقل ۱۵ درصد هم ارثی تا ۵۰ هزار دلار را پیش بینی می‌کنند.

از نظر املاک، ۲۱ درصد انتظار دارند یک ملک را به ارث ببرند در حالی که چهار درصد معتقدند که دو ملک را به ارث خواهند برد.

سارا مگینسون، کارشناس امور مالی شخصی در Finder، گفت قرار است در سال‌های آینده تریلیون‌ها دلار دارایی به ارث برسد.

او می‌گوید: «بعد از دهه‌ها ایجاد ثروت، بچه‌ها می‌توانند از تریلیون‌ها دلار پس‌انداز و سرمایه‌گذاری پدران و خویشانشان برخوردار شوند. در عصر افزایش ارزش خانه و سهام، این بزرگترین انتقال ثروت بین نسلی خواهد بود که کشور تا به حال شاهد آن بوده است.»

مگینسون گفت در حالی که اکثر استرالیایی‌ها باید منتظر بمانند در برخی موارد، امکان دریافت ارث زودتر هم وجود دارد.

به گفته وی، ارث زودهنگام به والدین این امکان را می‌دهد که فرزندان یا نوه‌های خود را ببینند که از این هدیه لذت می‌برند و درآمد بادآورده مالی در سنین پایین‌تر به آنها فرصت بیشتری می‌دهد تا از آن برای چیزی استفاده کنند که زندگی آنها را بهبود می‌بخشد.

برای اطمینان از اینکه دارایی‌های شما بر این اساس توزیع می‌شود، Finder توصیه می‌کند که برنامه‌ریزی املاک را در اسرع وقت آغاز کنید.

این شامل ایجاد فهرستی از تمام دارایی‌هایی است که اموال شما را تشکیل می‌دهند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه