وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » میشن‌بیچ کوئینزلند پنجمین روستای زیبای جهان لقب گرفت

تاریخ انتشار : 1400/11/27 - 5:01

میشن‌بیچ کوئینزلند پنجمین روستای زیبای جهان لقب گرفت

صدای استرالیا- «میشن بیچ»، دهکده کوچکی در شمال کوئینزلند با تنها 4 هزار نفر جمعیت با آب‌هایی پر از کروکودیل و عروس‌دریایی‌های سمی ایروکانجی، اگرچه تا کنون چندان به عنوان یک مقصد توریستی مورد توجه نبوده است؛ اما توانسته در رده‌بندی زیباترین روستاهای جهان، در رده پنجم قرار بگیرد.


صدای استرالیا- «میشن بیچ»، دهکده کوچکی در شمال کوئینزلند با تنها ۴ هزار نفر جمعیت با آب‌هایی پر از کروکودیل و عروس‌دریایی‌های سمی ایروکانجی، اگرچه تا کنون چندان به عنوان یک مقصد توریستی مورد توجه نبوده است؛ اما توانسته در رده‌بندی زیباترین روستاهای جهان، در رده پنجم قرار بگیرد.

میشن‌بیچ که یک روستای ساحلی خلوت و آرام در منطقه کاسوواری کوئینزلند و بین تاونزویل و کنز است، تنها روستای استرالیاست که به فهرست ده روستای زیبا راه یافته است.

این روستا دارای ساحلی شنی به طول ۱۴ کیلومتر در کنار جنگل‌های بارانی و کوه‌های سرسبز است.

میشن بیچ همچنین نزدیک‌ترین نقطه دسترسی به دیواره بزرگ مرجانی است و دیواره‌های سنگی بی‌نظیر در ۴۰ کیلومتری خط ساحلی آن قرار گرفته است.

وب‌سایت Uswitch.com فهرست محبوب‌ترین روستاهای زیبای جهان را تهیه می‌کند و به این منظور به تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی درباره بیش از ۴۰ مقصد گردشگری پرداخته است.

این شرکت با تحلیل داده‌های مذکور از جمله بررسی تعداد دفعات نمایش روستاها در تصاویر اینستاگرام و پینترست، روستای Oia در جزیره سانتورینی یونان را با ۱,۶۱۲,۶۷۱ ایمپرشن (دیده شدن) در شبکه‌های اجتماعی به عنوان زیباترین روستای جهان انتخاب کرده است.

خلیج ها‌لونگ در ویتنام در این فهرست رتبه دوم را به خود اختصاص داده و گوریم در کاپادوکیه ترکیه نیز جایگاه سوم را به دست آورده است.

بالاتر از میشن‌بیچ استرالیا نیز، جایگاه چهارم به هالشتات در اتریش رسیده است. هالشتات ۷۹۹,۲۱۳ بار و میشن‌بیچ ۶۰۸,۷۹۶ دفعه در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه