وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » موقعیت شغلی منحصربه فرد برای عکاسان با حقوق ۵۵ هزار دلاری و سفرهای بدون هزینه

تاریخ انتشار : 1398/10/03 - 15:50

موقعیت شغلی منحصربه فرد برای عکاسان با حقوق ۵۵ هزار دلاری و سفرهای بدون هزینه

صدای استرالیا - یکی از میلیونرهای جوان استرالیا به دنبال استخدام یک عکاس تمام وقت با حقوق سالیانه 55 هزار دلار است.


صدای استرالیا – یکی از میلیونرهای جوان استرالیا به دنبال استخدام یک عکاس تمام وقت با حقوق سالیانه ۵۵ هزار دلار است.

متئو لپر، بنیانگذار آکادمی Ecom Warrior، به دنبال استخدام یک عکاس تمام وقت است که بتواند همراه او به آمریکا و اروپا سفر کرده و عکس‌های این میلیونر ۲۷ ساله را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

لپر به عکاس خوش‌شانسی که استخدام کند سالانه ۵۵ هزار دلار حقوق می‌دهد و علاوه بر این خرج تمامی سفرها نیز بر عهده استخدام کننده است.

لپر در مورد فعالیت‌های خود می گوید: در سال گذشته من به تنهایی شغل خود را مدیریت می‌کردم و این در حالی بود که در حال سفر به امارات، اندونزی، امریکا، نیوزلند، فرانسه، اسپانیا، سوئیس و تایلند بودم. تا این لحظه برای امر عکاسی به دوست صمیمی خود متکی بودم که با تلفن همراه خود از من عکس گرفته و منتشر می‌کرد. بیزینس من به سرعت گسترش یافته و من به یک عکاس و همراه همیشگی نیاز دارم تا برای این کار همواره در کنار من باشد، به همین دلیل من در سراسر جهان فراخوان داده‌ام تا یک نفر این وظیفه را برعهده بگیرد.

فردی که برای این کار (عکاسی تمام وقت) استخدام می‌شود باید دارای پاسپورت معتبر بوده و توانایی انجام سفر در هر لحظه را داشته باشد و علاوه بر آن حواسش به گرفتن عکس‌های کامل نیز باشد.

لپر می گوید: هر چند من در سیدنی مستقر هستم اما زندگیم کاملا گیج کننده شده، درست چند هفته قبل از من خواسته شد تا برای مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی به شهر میلان بروم بنابراین مجبور بودم تا همه کارهای خود را کنار گذاشته و سوار هواپیما شده و به نقطه ای در آن سوی جهان سفر کنم.

هزینه تمامی پروازها و محل‌های اقامت از سوی آقای لپر پوشش داده می‌شوند اما انتظار می‌رود عکاس استخدام شده تجهیزات حرفه‌ای خود را همراه داشته و وظیفه خود را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم درخواست شغلی به این لینک مراجعه کنید.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه