وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » ممنوعیت سفرهای خارجی سه ماه دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار : 1399/12/13 - 3:25

ممنوعیت سفرهای خارجی سه ماه دیگر تمدید شد

صدای استرالیا- دولت  فدرال استرالیا، به دلیل اینکه سایر کشورهای جهان، همچنان خطری ناپذیرفتنی برای سلامت عمومی محسوب می‌شوند، ممنوعیت اضطراری سفر را در استرالیا به مدت سه ماه دیگر تمدید کرد.

ممنوعیت سفرهای خارجی سه ماه دیگر تمدید شد

صدای استرالیا– دولت  فدرال استرالیا، به دلیل اینکه سایر کشورهای جهان، همچنان خطری ناپذیرفتنی برای سلامت عمومی محسوب می‌شوند، ممنوعیت اضطراری سفر را در استرالیا به مدت سه ماه دیگر تمدید کرد.

در حالی که قرار بود دستورالعمل اضطراری ممنوعیت‌های مرزی، روز هفدهم مارس به پایان برسد، دولت ممنوعیت‌ها را تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ تمدید کرد.

گرگ‌ هانت، وزیر بهداشت استرالیا با اعلام تمدید دوره امنیت زیستی انسانی به مدت سه ماه دیگر، به خطرات موجود در کشورهای خارجی به عنوان دلیل اصلی تمدید این شرایط اشاره کرد.

این شرایط اضطراری مرزی، نخستین بار در روز ۱۷ مارس ۲۰۲۰ مبتنی بر قانون امنیت زیستی، مصوب سال ۲۰۱۵ اعمال شده بود. این بدان معناست که اکثر استرالیایی‌ها، مجبورند دوره‌ای حداقل ۱۵ ماهه را بدون انجام  سفرهای خارجی سپری بکنند؛ تازه به این شرط که ممنوعیت‌ها روز ۱۷ ژوئن به پایان برسد و دوباره تمدید نشود.

بر اساس ممنوعیت‌های تمدید شده، شهروندان استرالیا، امکان خروج از کشور را نخواهند داشت؛ مگر اینکه مشمول معافیت شوند.

مسافران ورودی بین‌المللی نیز باید پیش از انجام سفر، تست داده باشند و در حین پرواز ماسک بزنند.

همچنین محدودیت‌ فعالیت فروشگاه‌ها در فرودگاه‌ها برقرار خواهد بود و کشتی‌های تفریحی نیز اجازه ورود به استرالیا را ندارند.

البته دولت اعلام کرده که علاقه‌مند به تدوین چارچوبی برای صنعت کشتی‌های تفریحی است که در آینده بتوانند مجددا به استرالیا سفر کنند.

منبع: ۷ نیوز

اخبار مرتبط:

مقدمات از سرگیری پروازهای بین‌المللی؛ استفاده از گذرنامه‌های دیجیتالی توسط کانتاس

شروع پروازهای بین‌المللی از پایان اکتبر؛ کانتاس مقاصد پروازی‌اش را اعلام کرد


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه