وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ | Friday 28 June 2024
» اجتماعی » معضل حمله سگ‌ها به پستچی‌ها در استرالیا؛ کوئینزلند در صدر

تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 6:40

معضل حمله سگ‌ها به پستچی‌ها در استرالیا؛ کوئینزلند در صدر

صدای استرالیا- حمله سگ‌ها به کارکنان پست یک دردسر همیشگی بوده و حالا میزان حملات سگ‌ها در ایالات مختلف استرالیا اعلام شده‌ است.


صدای استرالیا- حمله سگ‌ها به کارکنان پست یک دردسر همیشگی بوده و حالا میزان حملات سگ‌ها در ایالات مختلف استرالیا اعلام شده‌ است.

بیش از ۱۴۲۰ حمله سگها به پستچی‌ها در سراسر کشور طی شش ماه گذشته ثبت شده که بالغ بر به طور متوسط ۱۱ حادثه در روز بوده است.

کوئینزلند با ۴۶۶ مورد بیشترین حادثه را داشته است و پس از آن نیوساوت‌ولز (۴۰۸)، استرالیای غربی (۲۱۵)، ویکتوریا (۱۶۶)، استرالیای جنوبی (۱۱۴)، قلمرو شمالی (۲۳)، تاسمانی (۱۶) و قلمرو پایتخت استرالیا (۱۵) قرار دارند.

شرکت پست استرالیا گفته در حالی که هیچ نژاد خاصی از سگ‌ها به عنوان عامل اصلی این حملات مشخص نشده است، اما سگ‌های کوچکتر بیشتر درگیر ماجرا هستند.

نیمی از حملات سگ‌ها هم در املاک مشتریان و یک سوم آنها در جلوی در رخ داده است. ۳۴ درصد دیگر از حملات در خیابان اتفاق افتاده است و از این میان هشت درصد، سگ‌ها با صاحبانشان و ۲۶ درصد سگ‌های بدون مراقبت بوده‌اند.

حدود ۱۵ درصد از حملات هم زمانی رخ داده که پستچی‌ها نامه‌ها را در صندوق‌های پستی قرار می‌دادند. راد ماول، مدیر کل ایمنی و سلامت پست استرالیا گفت: «مشتریان باید درک کنند که برای بسیاری از پستچی‌ها دانستن اینکه تحویل محموله شما ممکن است شامل سگی باشد که رفتار تهاجمی نشان می‌دهد، استرس‌زا یا تحریک‌کننده است. استرالیا پست از صاحبان سگ می‌خواهد که مسئولیت حیوانات خانگی خود را بپذیرند و آنها را مهار کنند.»

او از صاحبان سگ خواست که سگ خود را در یک باغچه پشتی، با بند یا در اتاقی دیگر در هنگام تحویل پست ایمن نگه دارند. او گفت: «اگر نمی‌توانید سگ خود را به طور ایمن نگه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان از “لاکرهای بسته‌های پستی” ما استفاده کنید.» پستچی‌ها اگر شرایط را ناامن بدانند از تحویل محموله خودداری می‌کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه