وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » معرفی بسته حمایتی نگهداری از کودکان برای خانواده‌های کم درآمد

تاریخ انتشار : 1400/02/13 - 12:00

معرفی بسته حمایتی نگهداری از کودکان برای خانواده‌های کم درآمد

صدای استرالیا– با رونمایی جاش فریدنبرگ، وزیر خزانه‌داری از بسته ۱٫۷ میلیارد دلاری نگهداری از کودکان، به والدینی که حداقل […]

معرفی بسته حمایتی نگهداری از کودکان برای خانواده‌های کم درآمد

صدای استرالیا– با رونمایی جاش فریدنبرگ، وزیر خزانه‌داری از بسته ۱٫۷ میلیارد دلاری نگهداری از کودکان، به والدینی که حداقل دو فرزند را تحت سرپرستی داشته باشند، کمک‌هزینه‌ بیشتری از محل بودجه فدرال تعلق خواهد گرفت.

این بسته حمایتی، به منظور تشویق زنان برای بازگشت به کار پس از زایمان است و هزینه‌های پیش‌بینی نشده را برای خانواده‌های شاغل با فرزندان خردسال، پوشش می‌دهد.

به این ترتیب، از ماه جولای، یارانه نگهداری از کودکان برای خانواده‌هایی که حداقل دو فرزند زیر ۵ سال داشته باشند، حداکثر به ۹۵ درصد خواهد رسید. حداکثر این یارانه هم‌اکنون برای فرزندان دوم به بعد ۸۵ درصد است.

برآوردها حاکی است که این یارانه، برای ۲۵۰ هزار خانواده، به ۲۲۶۰ دلار در سال برسد. ضمن اینکه یارانه ۱۰۵۶۰ دلاری خانواده‌ای برخوردار حذف خواهد شد.

برای مثال، خانواده‌ای با مجموع درآمد ۸۰ هزار دلار درسال و با دو فرزند خردسال، در حدود ۵۴ دلار در هفته دریافت خواهد کرد و خانواده‌ای با درآمد مجموع ۱۴۰ خزار دلاری، ۱۲۵ دلار.

این بسته از جمله سیاست‌های جدیدی است که قرار است روز یازدهم ماه می، درقالب بودجه فدرال به پارلمان ارایه شود.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه