وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » مطالعات دکتر گلنوش ترابیان در زمینه اثرات گیاه الدربری در پیشگیری و درمان آنفلوآنزا

تاریخ انتشار : 1398/02/24 - 9:59

مطالعات دکتر گلنوش ترابیان در زمینه اثرات گیاه الدربری در پیشگیری و درمان آنفلوآنزا

صدای استرالیا - همانطور که در خبرها دیدید و شنیدید فصل آنفلوآنزا در استرالیا در حال شروع شدن هست و هشدارهای زیادی در این خصوص داده شده تا مردم به ویژه کودکان و افراد سالخورده در این فصل احتیاط بیشتری به خرج دهند.

مطالعات دکتر گلنوش ترابیان در زمینه اثرات گیاه الدربری در پیشگیری و درمان آنفلوآنزا

صدای استرالیا – همانطور که در خبرها دیدید و شنیدید فصل آنفلوآنزا در استرالیا در حال شروع شدن هست و هشدارهای زیادی در این خصوص داده شده تا مردم به ویژه کودکان و افراد سالخورده در این فصل احتیاط بیشتری به خرج داده و در صورت امکان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس آنفلوآنزا اقدامات پیشگیرانه از جمله تزریق واکسن آنفلوآنزا را انجام دهند.

تشویق برای تزریق واکسن آنفلوآنزا در حالی صورت می‌گیرد که راه‌های طبیعی‌ و سنتی هم برای مقابله با این ویروس وجود دارد و گروهی از محققان در دانشگاه سیدنی در تازه‌ترین یافته‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از گیاه الدربری (آقطی) می‌تواند در پیشگیری و درمان آنفلوآنزا به میزان زیادی اثربخش باشد.

خانم گلنوش ترابیان که به تازگی نتایج مطالعاتشان در زمینه خواص و اثرات گیاه الدربری در پیشگیری و درمان آنفلوآنزا منتشر شده است، در این پادکست در خصوص این مطالعه و موضوعات دیگر مرتبط با آنفلوآنزا صحبت می‌کنند.

مطالعات دکتر گلنوش ترابیان در دو ژورنال Journal of Functional Foods و The Journal of Supercritical Fluids منتشر شده است که در لینک‌های زیر قابل دسترسی هستند.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1756464619300313?via%3Dihub

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0896844618302262?via%3Dihub

این پادکست را از طریق فایل و لینک‌های زیر می‌توانید گوش کنید:

 

شنیدن پادگست در یوتیوب

لینک پادکست در ساوند کلاد

لینک پادکست در آپارات

https://www.aparat.com/v/NcgZW


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , مهاجران موفق , پادکست , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه