وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اجتماعی » مرد ۴۰ ساله اهل کوئینزلند قاتل بوندای جانکشن معرفی شد

تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 7:56

مرد ۴۰ ساله اهل کوئینزلند قاتل بوندای جانکشن معرفی شد

صدای استرالیا - یک مرد 40 ساله اهل ایالت کوئینزلند به عنوان قاتل شش مرد و زن در مرکز خرید وستفیلد در بوندای جانکشن معرفی شد.


صدای استرالیا – یک مرد ۴۰ ساله اهل ایالت کوئینزلند به عنوان قاتل شش مرد و زن در مرکز خرید وستفیلد در بوندای جانکشن معرفی شد.

پلیس ایالت نیوساوت‌ولز در اطلاعیه‌ای جوئل کوچی که به تازگی از ایالت کوئینزلند به سیدنی رفته بود را به عنوان مهاجمی معرفی کرد که بعدازظهر شنبه با چاقو به مرکز خرید وستفیلد در بوندای جانکشن سیدنی حمله کرد و منجر به کشته شدن شش نفر و زخمی شدن جدی ۱۲ نفر دیگر از جمله یک نوزاد شد.

پلیس بر این باور است که کوچی مشکلات روحی و روانی داشته است و تنها یک ماه قبل از حمله با چاقو به این مرکز خرید شلوغ، به نیو ساوت ولز نقل مکان کرده بود.

کوچی در سیدنی آدرس ثابتی نداشته است و پلیس اعتقادی ندارد که او هیچکدام از قربانیان خود را می‌شناخته است.

تونی کوک، کمیسر ارشد پلیس نیوساوت‌ولز در جریان کنفرانس خبری امروز یکشنبه خود گفت: ما همچنان در حال بررسی پروفایل مجرم هستیم، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این موضوع به سلامت روان فرد مرتبط بوده است.

وی افزود: تا این لحظه هیچ اطلاعاتی به دست ما نرسیده است، هیچ مدرکی به دست نیامده است، هیچ اطلاعاتی به دست نیامده است که نشان دهد این حمله ناشی از انگیزه خاص، ایدئولوژی یا هر چیز دیگری بوده است.

کوچی در جریان حمله روز شنبه خود پنج زن و یک مرد را به قتل رساند.

منبع: گاردین


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه