وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » محدودیت‌های مرزی استرالیا به طور کامل لغو می‌شود

تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 6:04

محدودیت‌های مرزی استرالیا به طور کامل لغو می‌شود

صدای استرالیا– محدودیت‌های مرزی که در واکنش به کووید-۱۹ وضع شده بود، این هفته به طور کامل لغو می‌شود و […]

محدودیت‌های مرزی استرالیا به طور کامل لغو می‌شود

صدای استرالیا– محدودیت‌های مرزی که در واکنش به کووید-۱۹ وضع شده بود، این هفته به طور کامل لغو می‌شود و مسافران دیگر مجبور به اعلام وضعیت واکسیناسیون یا دریافت معافیت سفر نیستند.

تغییرات مربوط به قانون امنیت زیستی از ساعت ۱۲:۰۱ صبح چهارشنبه، در پی توصیه‌ پل کلی، افسر ارشد پزشکی استرالیا اعمال می‌شود.

کلیر اونیل، وزیر امور داخلی استرالیا گفت که این تغییرات، سفر استرالیایی‌ها و همچنین بازگشت به کشور را ساده‌تر کرده و همچنین امکان ورود تعداد بیشتری مسافر و کارگر از خارج را فراهم می‌کند. این تصمیم همچنین میزان تاخیرهایی را که فرودگاه‌های با آن مواجه‌اند، کاهش می‌دهد.

البته مسافران همچنان ملزم به رعایت مقررات کووید مربوط به شرکت‌های هواپیمایی و همچنین کشورها، ایالات و قلمروها هستند. برای مثال زدن ماسک در پروازهای بین‌المللی ورودی و پروازهای داخلی الزامی است.

اعلان دیجیتال مسافران (DPD) از افراد ورودی به استرالیا می‌خواهد که اطلاعات تماس خود را به همراه وضعیت واکسیناسیون، محلی که در ۱۴ روز گذشته بوده‌اند و همچنین تعهد به پیروی از مقررات قرنطینه و تست کووید را اعلام کنند.
DPD روز چهارشنبه به پایان می‌رسد ولی پیش‌بینی می‌شود که در آینده باز هم مورد استفاده قرار بگیرد.

اونیل گفت: DPD به مروز زمان جایگزین کارت ورود کاغذی مسافران می‌شود؛ اما هنوز برای کاربردپذیری بیشتر، باید روی آن کار کرد.

بر اساس تغییرات اعلام شده، کسانی هم که از طریق مسیرهای دریایی سفر می‌کنند، دیگر نیازی به تکمیل اعلان سفر دریایی نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تغییرات در مقررات سفرهای بین‌المللی می‌توانید به وب‌سایت وزارت امور داخلی در این آدرس (https://www.homeaffairs.gov.au/covid19/) مراجعه کنید.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه