وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » هشدار وزیر بهداشت ویکتوریا: کووید-۱۹ فقط برای سالمندان خطرناک نیست

تاریخ انتشار : 1399/05/05 - 7:01

هشدار وزیر بهداشت ویکتوریا: کووید-۱۹ فقط برای سالمندان خطرناک نیست

صدای استراليا- جديد‌ترين آمار از تعدادی بستري‌های مبتلا به كرونا در ويكتوريا تصويری واضح‌تر از وضعيت ابتلا را در برابر ديد جوان‌ترها قرار داده است.

هشدار وزیر بهداشت ویکتوریا: كوويد-19 فقط برای سالمندان خطرناک نيست

صدای استرالیا– با انتشار آمار جدید از سن و سال افراد بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کووید-۱۹، وزیر بهداشت ویکتوریا روز پنجشنبه هشدار داد ویروس کرونا، ویروس مختص افراد سالمند نیست و ۲۰ درصد از بیماران در ایالت ویکتوریا افراد زیر ۵۰ سال هستند.

درحال حاضر ۱۶۵ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند و ۴۱ نفر از آنها نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند. اگرچه در بیشتر موارد شکل وخیم بیماری افراد مسن‌تر را تحت ‌تاثیر خود قرار می‌دهد،‌داده‌های جدید وزارت بهداشت و خدمات انسانی نشان می‌دهند افراد جوان در برابر بیماری ایمن نیستند و دو نفر از افراد نیازمند به مراقبت‌های ویژه در محدوده سن پنج تا ۱۹ سال قرار دارند. ۶ مبتلای دیگر که در بیمارستان بستری شده‌اند، ۲۰ تا ۲۹ ساله هستند و حال یکی از آنها در واحد ICU وخیم است.

رایج‌ترین سن بستری در بیمارستان افراد بالای ۸۰ سال است. ۵۷ نفر از افراد بستری در بیمارستان‌ها ۸۰ تا ۸۹ ساله و دو نفر از آنها در ICU بستری هستند. همچنین براساس آمار موجود از مبتلایان به کووید-۱۹ در ویکتوریا، یک چهارم کل مبتلایان به ویروس کرونا در ماه جولای افراد بیست سال به بالا بوده‌اند.

منبع: ۷news

خبر مرتبط:

احتمال قرنطینه دو ساله ویکتوریا بالاست


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه