وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » قول میلیاردر استرالیایی: کشتی تایتانیک ۲ را می‌سازم

تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 1:48

قول میلیاردر استرالیایی: کشتی تایتانیک ۲ را می‌سازم

صدای استرالیا - کلایو پالمر، میلیاردر معدن‌دار استرالیایی قول داده است که یک کشتی "بسیار بسیار برتر از نمونه اصلی" تایتانیک بسازد.


صدای استرالیا – کلایو پالمر، میلیاردر معدن‌دار استرالیایی قول داده است که یک کشتی “بسیار بسیار برتر از نمونه اصلی” تایتانیک بسازد.

پالمر در یک بیانیه مطبوعاتی برای خبرنگاران قول داد شرکت تحت مدیریتش(Blue Star Line) این کشتی را در نهایت تجمل و با مدرن‌ترین سبک خواهد ساخت با این حالا او اذعان کرد که هنوز یک کارخانه کشتی سازی را برای این کار انتخاب نکرده است.

جالب اینجاست که آقای پالمر تقریباً ۱۰ سال پیش هم یک کنفرانس مطبوعاتی در هتل ریتز لندن برگزار کرده بود تا از رویایش برای ساخت تایتانیک ۲ بگوید.

پالمر در پاسخ به سوال خبرنگاری در آن رویداد که آیا این پروژه یک حقه یا یک شیرین کاری تبلیغاتی است، گفته بود که این “واقعاً مزخرف” است و او “پول کافی برای ساخت ۱۰ تایتانیک” را دارد.

از آن زمان، پالمر یک دوره به عنوان نماینده مجلس فدرال خدمت کرده است، ثبت نام خود را لغو کرده و سپس یک حزب سیاسی را احیا کرده و میلیون‌ها دلار را برای چالش‌های مختلف قانونی، سرمایه گذاری‌های گردشگری و کمپین‌های انتخاباتی گران هزینه کرده است.

کار روی تایتانیک ۲ در سال ۲۰۱۵ به دلیل اختلاف پرداخت بین یکی از شرکت‌های پالمر و شرکت چینی سیتیک به حالت تعلیق درآمد.

پالمر دوباره این پروژه را در سال ۲۰۱۸ با تاریخ پیشنهادی به آب انداختن آن در ۲۰۲۲ اعلام کرد. پالمر حالا همه‌گیری کووید را عامل تاخیرها دانست. او گفت مردم باید این بار او را باور کنند زیرا اکنون پول بیشتری دارد.

منبع: گاردین


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه