وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » قانون جدید رانندگی با جریمه ۴۴۸ دلاری

تاریخ انتشار : 1397/05/09 - 12:34

قانون جدید رانندگی با جریمه ۴۴۸ دلاری

صدای استرالیا – رانندگان در ایالت نیو ساوت ولز از روز اول ماه سپتامبر باید از قانون جدیدی تبعیت کنند که در صورت تخلف با جریمه 448 دلاری تنبیه خواهند شد.

قانون جدید رانندگی با جریمه 448 دلاری

صدای استرالیا – رانندگان در ایالت نیو ساوت ولز از روز اول ماه سپتامبر باید از یک قانون جدید تبعیت کنند که در صورت تخلف با جریمه ۴۴۸ دلاری تنبیه خواهند شد.

بر اساس این قانون جدید، رانندگان وسایل نقلیه موتوری باید به هنگام عبور از کنار خودروهای امدادی در حال خدمت شامل خودروهای پلیس، آتش نشانی و آمبولانس که چراغ‌های چشمک زن آبی و قرمز آنها روشن است با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت عبور کنند.

هدف از تصویب و اجرایی شدن این قانون افزایش ایمنی نیروهای امدادی و نیروهای داوطلبی است به هنگام بروز حوادث در کنار خیابان‌ها و معابر در حال انجام وظیفه هستند.

این قانون شامل خودروهایی می‌شود که در هر دو مسیر در حال حرکت هستند. خودروهای در حال عبور از مسیر روبرو در صورتیکه خیابان توسط موانع مختلف از طرف دیگر خیابان جدا شده باشد از این قانون مستثنی هستند.

متخلفان علاوه بر دریافت جریمه دلاری با کاهش سه امتیاز روبرو خواهند بود.

گفته شده است که قوانین مشابهی در ایالت‌های ویکتوریا، استرالیای غربی و استرالیا جنوبی نیز وجود دارد به طوریکه در استرالیای جنوبی رانندگان به هنگام عبور از کنار خودروهای امدادی باید سرعت خود را به حداکثر ۲۵ کیلومتر در ساعت کاهش دهند. ایالت کوئینزلند تاکنون از تصویب چنین قانونی اجتناب کرده است.

منبع: وبسایت نیوز استرالیا

قانون جدید رانندگی با جریمه 448 دلاری

قانون جدید رانندگی با جریمه 448 دلاری


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه