وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » فروشگاه معروف در قلب مرکز تجاری سیدنی به عنوان نقطه پرخطر کرونا معرفی شد

تاریخ انتشار : 1399/10/12 - 12:53

فروشگاه معروف در قلب مرکز تجاری سیدنی به عنوان نقطه پرخطر کرونا معرفی شد

اگر دوشنبه ظهر به فروشگاه کالچر کینگز رفته‌اید، سریعا تست کرونا بدهید صدای استرالیا– وزارت بهداشت نیوساوت ولز، یک فروشگاه […]

فروشگاه معروف در قلب مرکز تجاری سیدنی به عنوان نقطه پرخطر کرونا معرفی شد

اگر دوشنبه ظهر به فروشگاه کالچر کینگز رفته‌اید، سریعا تست کرونا بدهید

صدای استرالیا– وزارت بهداشت نیوساوت ولز، یک فروشگاه کفش و لباس محبوب را در قلب مرکز تجاری سیدنی، به عنوان آخرین محلی معرفی کرد که یک بیمار تایید شده کرونا از آن بازدید کرده است.

مقامات هشدار می‌دهند که هر کسی که بین ساعت یک تا دو بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر از فروشگاه Culture Kings store در خیابان جورج در مرکز شهر سیدنی بازدید کرده‌اند، باید فورا تست کرونا بدهند و تا زمان منفی شدن نتیجه آزمایش، خود را قرنطینه کنند.

این هشدار در همان روزی اعلام شده که یک فروشگاه پررفت و آمد بانینگز در سیدنی و دو محل دیگر در ساحل جنوبی نیوساوت ولز به فهرست نقاط پرخطر یا داغ کووید-۱۹ افزوده شدند.

روز جمعه گذشته در نیوساوت ولز، پس از ۳۲ هزار تست کرونا، سه مورد جدید محلی از این بیماری شناسایی شد. هر سه این مبتلایان از غرب سیدنی بوده‌اند و موضوع تحت تحقیقات است.

گلادیس برجیکلیان، نخست وزیر نیوساوت ولز گفت که ساکنان حومه‌های گریستینز، برالا، آوبورن و لیدکومب باید در صورت بروز علایم، هر چند خفیف، به سرعت برای تست مراجعه کنند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه