وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اخبار » فراخوان خودروهای هوندا در استرالیا به دلیل نقص فنی

تاریخ انتشار : 1403/01/16 - 2:46

فراخوان خودروهای هوندا در استرالیا به دلیل نقص فنی

صدای استرالیا - غول خودروسازی ژاپنی سومین فراخوان خودروهای خود را در استرالیا به دلیل نقص پمپ بنزین صادر کرد.


صدای استرالیا – غول خودروسازی ژاپنی سومین فراخوان خودروهای خود را در استرالیا به دلیل نقص پمپ بنزین صادر کرد.

این فراخوان بر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در سراسر جهان تأثیر گذاشته است و گفته می‌شود که این نقض فنی می‌تواند باعث از کار افتادن موتور شود.

هوندا در این اخطار بیش از ۵۲ هزار دستگاه از مدل‌های سیویک ، CR-V، HR-V، Jazz، City، Civic Type R، NSX، Odyssey و Accord را در استرالیا به دلیل وجود این نقص بالقوه فراخوان کرده است.

در سال ۲۰۲۱ هوندا در استرالیا ۵۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه از مدل‌های سیویک، سیویک تایپ R، سیتی، جاز، CR-V، HR-V، آکورد و NSX را فراخوان کرده بود.

تازه‌ترین اخطار فراخوانی که به وزارت زیرساخت تسلیم شده است، می‌گوید: به دلیل فرآیند ساخت نامناسب، ممکن است یکی از قطعات داخل پمپ بنزین متورم شود و باعث از کار افتادن پمپ بنزین شود. این ممکن است خطر تصادف را افزایش دهد و ممکن است منجر به آسیب جدی به سرنشینان وسیله نقلیه و یا سایر کاربران جاده شود.

فهرست کاملی از شماره‌های شناسایی خودرو برای ۵۲۰۵۱ وسیله نقلیه درگیر در فراخوان را می‌توانید در اینجا بیابید.

هوندای استرالیا در اطلاعیه فراخوان توصیه می‌کند: با مالکان خودروهای آسیب دیده از طریق پست تماس گرفته می‌شود و به آنها توصیه می‌شود که وسیله نقلیه خود را برای تعمیر به مراکز خدمات هوندا ببرند. برای انجام تعمیرات رایگان، مالکان می‌توانند با بخش ارتباط با مشتریان هوندا از طریق تماس با شماره ۱۸۰۰۸۰۴۹۵۴، ایمیل customerservice@honda.com.au یا بازدید از وب سایت شرکت تماس بگیرند. با کلیک کردن اینجا، نزدیکترین نمایندگی هوندا خود را پیدا کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه