وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » علاقمندی استرالیایی‌ها به یادگیری مهارت‌های بقا در طبیعت

تاریخ انتشار : 1399/03/25 - 13:22

علاقمندی استرالیایی‌ها به یادگیری مهارت‌های بقا در طبیعت

صدای استرالیا- كاهش محدودیت‌های تردد در استرالیا باعث شده تا افراد زیادی به یاد‌گیری تكنیك‌های بقا در طبیعت رو آورند.

علاقمندی استرالیایی‌ها به یادگیری مهارت‌های بقا در طبیعت

صدای استرالیا– کاهش محدودیت‌های تردد در استرالیا باعث شده تا افراد زیادی به یاد‌گیری تکنیک‌های بقا در طبیعت رو آورند.

برگزارکنندگان دوره‌های بقا در طبیعت می‌گویند با کاهش محدودیت‌های قرنطینه و خانه‌نشینی همه‌گیری کرونا، یادگیری مهارت‌های بقا در طبیعت محبوبیت زیادی پیدا کرده و افراد زیادی برای یادگیری این مهارت‌ها روانه طبیعت شده‌اند.

دوره‌ بوش‌کرفت (بقا در طبیعت) تکنیک‌های اولیه بقا در طبیعت مانند جستجوی آب و غذا را آموزش می‌دهد و اطلاعاتی درباره فرهنگ بومی استرالیا دراختیار علاقمندان قرار می‌دهد. ظرفیت این دوره سه روزه بلافاصله پس از تسهیل محدودیت‌های آمد و شد از اواخر ماه گذشته پر شد و به گفته برگزارکنندگان آن، هنوز متقاضیان زیادی در انتظار ثبت‌نام هستند.

گوردون ددمان مدرس شرکت بوش‌کرفت سروایوال استرالیا می‌گوید: مردم برای یادگیری انضباط به اینجا می‌آیند. برای اینکه مدیریت خود در زندگی و در طبیعت وحشی را بیاموزند زیرا هرچه بیشتر بدانید، اعتماد به نفس بیشتری برای تصمیم‌گیری آگاهانه به دست می‌آورید.

علاقمندان در این دوره یاد میگیرند چطور برای خود پناهگاه بسازند، چطور آتش روشن کنند، چطور از روی خورشید و اجرام کیهانی مسیریابی کنند یا کجا به دنبال گیاهان خوراکی بگردند. بعضی از آموزش‌ها در محیط‌های طراحی‌ شده‌ای انجام می‌شوند تا افراد استرس ناشی از موقعیت بقا را تجربه کنند. در این محیط‌ها افراد باید در زمانی محدود با کمک تکنیک‌هایی که به آنها آموزش داده شده آتش روشن کنند. ممکن است آتش برای کمک گرفتن از دیگران یا جوشاندن آب برای کمک به کسی که دچار سرمازدگی شده‌ است مورد نیاز باشد. محدودیت زمان عنصر اصلی ایجاد استرس ناشی از موقعیت اضطرار در شرایط بحرانی است.

منبع: رویترز

استرالیا امن‌ترین کشور جهان در صورت بروز آخرالزمان


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه