وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » عصبانیت مشتریان از دو نرخی شدن کالاها در وولورث

تاریخ انتشار : 1402/06/04 - 6:39

عصبانیت مشتریان از دو نرخی شدن کالاها در وولورث

صدای استرالیا– مشتریان وولورث با کشف یک تغییر بزرگ در برنامه وفاداری این شرکت عصبانی‌اند که به اعضا امکان دسترسی […]

عصبانیت مشتریان از دو نرخی شدن کالاها در وولورث

صدای استرالیا– مشتریان وولورث با کشف یک تغییر بزرگ در برنامه وفاداری این شرکت عصبانی‌اند که به اعضا امکان دسترسی انحصاری به قیمت‌های ارزان‌تر در طیف وسیعی از اقلام را می‌دهد.

ویژگی جدید برنامه وفاداری وولورث که اوایل هفته جاری اعلام شده، موجب ناراحتی مشتریانی شده که در طرح پاداش روزانه (Everyday Rewards) این خرده‌فروشی ثبت نام نکرده‌اند.

یکی از خریداران ناراضی، تصویری را از قفسه یکی از فروشگاه‌های این شرکت منتشر کرده که نشان می‌دهد مشتریان در مورد قیمت برخی کالاها، به دو دسته تقسیم می‌شود.

در این تصویر مشخص است که بسته‌های پاپ‌کورن کارامل نمکی Cobs با قیمت ۶ دلاری به ازای دو بسته برای اعضای طرح پاداش روزانه و ۴ دلار به ازای هر بسته برای مشتریان غیر عضو به فروش گذاشته شده است.

عضویت در برنامه وفاداری وولورث رایگان است و اعضا از طریق اسکن کردن کارتEveryday Rewards می‌توانند به پیشنهادهای ویژه دسترسی داشته باشند. اعضای این برنامه همچنین با دریافت هر دو هزار امتیاز، ۱۰ دلار در خرید خود تخفیف می‌گیرند.

بسیاری از خریداران از این اقدام ناراضی هستند. یکی از آنها نوشته که از این به بعد جای دیگری خرید می‌کند و دیگران هم از این شکایت کرده‌اند که قرار دادن چند قیمت برای کالاها موجب سردرگمی می‌شود.

اما برخی از خریداران هم در واکنش به این تصویر که در شبکه اجتماعی «ردیت» منتشر شده، گفته‌اند که به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی به برنامه وفاداری وولورث نمی‌پیوندند.

برخی کاربران اظهارنظر کرده‌اند که این فروشگاه می‌خواهد درباره نحوه و زمان خرید مردم اطلاعات کسب کند.

یکی از سخنگویان Everyday Rewards در واکنش به این خبر توضیح داد که پیشنهاد قیمت برای اعضای Everyday Rewards راهی تازه‌ است که ما به ارایه ارزش بیشتر به مشتریان خود بپردازیم. 

وی افزود: قصد داریم برنامه قیمت‌گذاری برای اعضا را به طور مداوم توسعه دهیم و پیشنهادهای بیشتری در هفته‌های آینده به اعضا ارایه کنیم.

منبع: یاهو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه