وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » ضرب نسخه محدود سکه ۲ دلاری در بزرگداشت آتش‌نشانان استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/08/09 - 3:57

ضرب نسخه محدود سکه ۲ دلاری در بزرگداشت آتش‌نشانان استرالیا

صدای استرالیا-ضرابخانه سلطنتی استرالیا در بزرگداشت آتش‌نشانانی که در مبارزه با آتش‌سوزی ویرانگر سال گذشته جنگل‌های استرالیا کمک کردند سکه‌ای 2 دلاری را با طرح شعله ضرب کرد.

ضرب نسخه محدود سکه 2 دلاری در بزرگداشت آتش‌نشانان استرالیا

صدای استرالیا-ضرابخانه سلطنتی استرالیا در بزرگداشت آتش‌نشانانی که در مبارزه با آتش‌سوزی ویرانگر سال گذشته جنگل‌های استرالیا کمک کردند سکه‌ای ۲ دلاری را با طرح شعله ضرب کرد.

ضرابخانه سلطنتی استرالیا این سکه یادبود را روز پنجشنبه عرضه کرد. در مرکز این سکه ۲ دلاری نسخه محدود، شعله‌ای به‌ رنگ نارنجی روشن که با یک زن و یک مرد آتش‌نشان احاطه شده قابل تمایز است.

این سکه وارد چرخه عمومی پول استرالیا خواهد شد و همچنین برای خرید مجموعه‌داران در دسترس قرار خواهد گرفت و ۱۲۵هزار دلار عایدی حاصل از آن صرف سازمان‌های خدمات فوریتی ازجمله سازمان آتش‌نشانی کشور در ایالت ویکتوریا خواهد شد.

مارک کارت‌رایت، مدیرکل ضرابخانه سلطنتی استرالیا ضمن تاکید بر این نکته که این سکه‌ها که جانفشانی همیشگی آتش‌نشاسان را به یاد می‌آورد افزود: «کمتر از ۱۲ ماه قبل بخش‌های وسیعی از استرالیا طعمه حریق شد. آتش‌نشانان ما، هم آتش‌نشانان حرفه‌ای هم داوطلب برای اینکه ایمنی ما را حفظ کنند با شرایط به‌شدت دشواری مبارزه کردند.»

منبع: ۷نیوز

اخبار مرتبط:

نبرد پناهجوی آتش‌نشان ایرانی با آتش‌سوزی‌های استرالیا

آتش‌سوزی سراسری استرالیا از کنترل خارج شده

برای خاموش کردن آتش، آتش‌نشانان کانادایی کریسمس را در استرالیا می گذرانند

سقوط هواپیمای اطفاء حریق در اسنویی مانتین جان سه نفر را گرفت

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه