وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » زن استرالیایی که با بوی بدن افراد زمان مرگ آنها را تشخیص می‌دهد!

تاریخ انتشار : 1397/04/08 - 12:45

زن استرالیایی که با بوی بدن افراد زمان مرگ آنها را تشخیص می‌دهد!

صدای استرالیا - زنی 24 ساله از نیوساوت ولز استرالیا می‌گوید قادر است زمان مرگ افراد را از بوی آنها تشخیص دهد.

زن استرالیایی که با بوی بدن افراد زمان مرگ آنها را تشخیص می‌دهد!

صدای استرالیا – زنی ۲۴ ساله از نیوساوت ولز استرالیا می‌گوید قادر است زمان مرگ افراد را از بوی آنها تشخیص دهد.

این زن با نام “آری کالا” ظاهرا وقتی ۱۲ ساله بود هنگام ملاقات عموی بیمار خود این توانایی خود را کشف کرد، چیزی که او به خاطر می‌آورد بوی عجیب و نامطبوعی در خانه درست شب قبل از فوت عمویش بود و او فکر می‌کرد که بوی جسد اوست، درحالیکه هیچ کس به جز او قادر به استشمام آن بوی عجیب نبود.

وی در این خصوص می‌گوید: یک سال قبل از اینکه دبیرستان را شروع کنم عمویم را دیدم که در بستر بیماری بود. شب قبل از مرگ او درخانه بوی شیرینی فاسد شده را استشمام کردم. من فکر کردم که بوی جسد است چون قبلا هیچ وقت آن بو را استشمام نکرده بودم و هیچ کسی هم به جز من نمی‌توانست متوجه آن بوی عجیب شود و بعدها متوجه شدم که بویی که من استشمام کردم فرکانس مرگ است و از آن پس، من از این دست تجارب را درمورد افراد بیمار یا سالمند به تعداد بیشماری داشتم. این تجارب نه فقط ترسناک، بلکه تقریبا بی فایده است.

کالا می‌افزاید: گاهی اوقات حس سنگینی به من دست می‌دهد. باید چیزی بگویم اما متوجه می‌شوم که این وظیفه من نیست و به شکلی بی مصرف است، چون نمی‌تواند به کسی کمکی بکند.

وی می‌گوید: چطور می‌توانم به بوی مرگ افراد بپردازم و به آن ها کمک کنم؟ چه می‌شود اگر آن ها ندانند که به زودی خواهند مرد؟ اگر به آن ها بگویم و از قبل آگاهی نداشته باشند، می‌تواند فاجعه آفرین باشد ،چطور می‌توانم در سرنوشت آن‌ها دخالت کنم؟

منبع: رکنا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه