وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » زندان در راه است/هشدار به دانلودکنندگان غیرقانونی بازی تاج و تخت در استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/01/27 - 10:27

زندان در راه است/هشدار به دانلودکنندگان غیرقانونی بازی تاج و تخت در استرالیا

صدای استرالیا – اگر قصد دارید فصل جدید سریال محبوب "بازی تاج و تخت" را به صورت غیرقانونی دانلود و تماشا کنید، باید بدانید که این کار شما می‌تواند به زندان بیانجامد.


صدای استرالیا – اگر قصد دارید فصل جدید سریال محبوب “بازی تاج و تخت” را به صورت غیرقانونی دانلود و تماشا کنید، باید بدانید که این کار شما می‌تواند به زندان بیانجامد.

شرکت فاکس‌تل حق انحصاری پخش فصل هشتم سریال “بازی تاج و تخت” را در استرالیا در اختیار دارد و تماشای این سریال از دیگر راه‌ها غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

سریال “بازی تاج و تخت” رکورددار بیشترین دانلود غیرقانونی در جهان است و فصل هفتم این سریال در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱٫۷۷ میلیون بار فقط در استرالیا به صورت غیرقانونی دانلود شده بود.

آمارهای منتشر شده  توسط وب‌سایت finder.com نشان می‌دهند که ۳۲ درصد استرالیایی‌ها طرفدار سریال “بازی تاج و تخت” هستند و از این میزان ۳۰ درصد این سریال را به صورت غیرقانونی دانلود و تماشا کرده‌اند.

اگر قصد تماشای غیر قانونی این سریال و دیگر سریال‌ها و فیلم‌ها را دارید باید بدانید که این کار غیرقانونی بوده و در صورت شناسایی باید بهای سنگینی برای آن بپردازید.

منبع: شبکه هفت استرالیا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه