وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » رکوردشکنی کرونا در ویکتوریا؛ ۳۱۷ مورد جدید ابتلا و مرگ دو نفر

تاریخ انتشار : 1399/04/26 - 6:55

رکوردشکنی کرونا در ویکتوریا؛ ۳۱۷ مورد جدید ابتلا و مرگ دو نفر

صدای استرالیا – طی شبانه‌روز گذشته ایالت ویکوریا شاهد جهش در شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده و 317 مورد جدید در این ایالت شناسایی شدند.

احتمال قرنطينه كل ويكتوريا به دليل اوج گرفتن شيوع كرونا

صدای استرالیا – طی شبانه‌روز گذشته ایالت ویکوریا شاهد جهش در شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده و ۳۱۷ مورد جدید در این ایالت شناسایی شدند.

در همین حال طی ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در ایالت ویکتوریا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا با اعلام خبر فوق گفت که از مجموع مبتلایان جدید ۲۸ مورد با مبتلایان شناخته شده قبلی ارتباط داشته‌اند و منشا ابتلای مابقی آنها در حال بررسی است.

اندروز در عین حال با تاکید بر اینکه که هنوز برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در ایالت ویکتوریا زود است، گفت: می‌دانم که بحث‌های زیادی در خصوص مرحله چهارم قرنطینه مطرح شده است اما امروز در این خصوص هیچ بیانیه‌‌ای صادر نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همه چیز به مردم ویکتوریا بستگی دارد. اگر می‌خواهید هرچه زودتر از این محدودیت‌ها خلاص شوید باید نقش خود را ایفا کنید و بدانید که همه شما در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارید.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که در حال حاضر دو هزار و ۱۲۸ مورد فعال ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا وجود دارد و از این میان ۱۰۹ نفر در بیمارستان بستری هستند که ۲۹ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه