وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » دولت استرالیای جنوبی خانه‌های ۴۶۵ هزار دلاری می‌سازد

تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 4:57

دولت استرالیای جنوبی خانه‌های ۴۶۵ هزار دلاری می‌سازد

صدای استرالیا– دولت استرالیای جنوبی به عنوان بخشی از برنامه تقویت موجودی مسکن، نزدیک به ۱۰۰ خانه را با قیمت […]

دولت استرالیای جنوبی خانه‌های 465 هزار دلاری می‌سازد

صدای استرالیا– دولت استرالیای جنوبی به عنوان بخشی از برنامه تقویت موجودی مسکن، نزدیک به ۱۰۰ خانه را با قیمت کمتر از ۵۰۵ هزار دلار در آدلاید عرضه می‌کند.

این خانه‌های یک طبقه و دو خوابه در ۱۲ ماه آینده وارد بازار می‌شوند و قیمتی بین ۴۶۵ هزار تا ۵۰۵ هزار دلار خواهند داشت.

زوج‌های با درآمد کمتر از ۱۳۰ هزار دلار در سال یا افراد مجرد با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار، واجد شرایط خریداری این مسکن‌های ارزان قیمت هستند.

۹۵ خانه مذکور با استفاده از اعتبارات طرح ۲۳۲٫۷ میلیون دلاری بهبود مسکن عمومی دولت استرالیای جنوبی ساخته می‌شوند. در این طرح قرار است مجموعا ۴۳۷ مسکن ساخته شود.

هم اکنون خانه‌های دو خوابه مذکور به همراه ۷۰ مسکن اجاره‌ای عمومی، در بلر آتول در فاصله ۸ کیلومتری از منطقه مرکز تجاری آدلاید در حال ساخت هستند.

به گفته نت کوک، وزیر خدمات انسانی دولت استرالیای جنوبی، این خانه‌های مقرون به صرفه، پایین‌تر از قیمت متوسط مسکن در بلر آتول (۶۸۰ هزار دلار) به فروش می‌رسند.

دولت استرالیای جنوبی قصد دارد در ۵ سال آینده نزدیک به ۳۶۰۰ مسکن جدید عرضه کند و با مجموعه اقداماتی قیمت حدود ۱۴ هزار مسکن را نیز کاهش دهد.

از جمله این اقدامات می‌توان به حذف حق تمبر برای خانه‌های جدید زیر ۶۵۰ هزار دلار یا زمین‌های خالی با ارزش زیر ۴۰۰ هزار دلار اشاره کرد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه