وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اجتماعی » دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!

تاریخ انتشار : 1397/02/05 - 1:53

دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!

صدای استرالیا - پلیس استرالیا اعلام کرد در تلاش است دریابد که چگونه یک پسربچه ۱۲ ساله استرالیایی توانسته پس از مشاجره با والدینش و سرقت کارت‌های اعتباری آنها به تنهایی از این کشور به بالی سفر کند؟!

دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!

 صدای استرالیا – پلیس استرالیا اعلام کرد در تلاش است دریابد که چگونه یک پسربچه ۱۲ ساله استرالیایی توانسته پس از مشاجره با والدینش و سرقت کارت‌های اعتباری آنها به تنهایی از این کشور به بالی سفر کند؟!

پلیس استرالیا ضمن ابراز تاسف از اهمال مقامات خطوط هواپیماییِ این کشور در شهر “پرت”، شرایط موجود در این پرونده را بررسی می‌کند تا از تکرار حوادث مشابه در آینده جلوگیری شود.

این خانواده در مصاحبه با رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند که پسر ۱۲ ساله‌شان پس از تصمیم خانواده مبنی بر لغو سفر به اندونزی برای گذراندن تعطیلات به صورت آنلاین بلیت هواپیما و هتل را رزرو کرده و فقط با نشان دادن گذرنامه و کارت دانش آموزی خود توانسته از طریق شهر “پرت” در استرالیا به جزیره بالی در اندونزی سفر کند.

خانواده این پسر استرالیایی ۹ روز قبل، گم شدن فرزندشان را به پلیس اطلاع داده بودند و نهایتا در روز ۱۷ مارس این پسربچه در جزیره بالی پیدا شد. خود این پسر نیز در مصاحبه با رسانه‌های محلی استرالیا گفته که از سیدنی به شهر پرت رفته و سپس از فرودگاه این شهر به بالی رفته و مقامات حاضر در فرودگاه شهر پرت فقط برای اثبات اینکه بالای ۱۲ سال دارد، گذرنامه و کارت دانش آموزی‌اش را بررسی کرده‌اند. همچنین در بالی نیز به مسئولان هتل اعلام کرده که منتظر است تا خواهرش به بالی به دنبال او بیاید.

پلیس استرالیا اعلام کرده که در تاریخ ۱۷ مارس نسبت به حضور این پسربچه در بالی به آنها هشدار داده شده و پیش از تحویل او به والدینش توسط مسئولین حراست در بالی بازداشت شده بوده است.

به گزارش بی بی سی، تمام خطوط هوایی روال‌هایی برای سفر افراد زیر سن قانونی به تنهایی دارند که مقررات آن در شرکت‌های هوایی مختلف، متفاوت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه