وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » درخواست دولت از کسب و کارها: برای بازگشایی آماده شوید

تاریخ انتشار : 1399/02/15 - 11:46

درخواست دولت از کسب و کارها: برای بازگشایی آماده شوید

صدای استرالیا - دولت فدرال از كسب و كارهايي كه به دليل همه‌گيري كوويد-19 مجبور به تعطيلي موقت شده بودند درخواست كرد خود را براي بازگشايي آماده كنند.


صدای استرالیا – دولت فدرال از کسب و کارهایی که به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ مجبور به تعطیلی موقت شده بودند درخواست کرد خود را برای بازگشایی آماده کنند.

این اقدام در پی آغاز تسهیل محدودیت‌های آمد و شد و قرنطینه به واسطه کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

میشلیا کش، وزیر کار کشور از فروشگاه‌ها درخواست کرده تا در برابر کووید-۱۹ فضای کاری ایمنی را ایجاد کنند تا به محض اعلام برداشته شدن محدودیت‌های رفت و آمد، برای استقبال از مشتریان آماده باشند.

کش گفت: هر کسب و کار باید شرایط خود را برای ایجاد محیط نرمال جدید بسنجد، ویروس قرار است با ما بماند اما اگر شیوع آن را کنترل کنیم می‌توانیم اقتصاد را احیا کنیم. به گفته او راه‌های زیادی برای کسب و کارهای بخش خرده‌فروشی، مهمانداری و سلامت وجود دارد که می‌تواند آنها را برای بازگشایی در هفته‌ها و ماه‌های آینده آماده سازد. بخشی از پیشنهاد‌ها از این قرارند:

-محدودسازی تعداد افرادی که به صورت همزمان در فروشگاه یا محل کسب حضور دارند

-تشویق مشتریان برای تنها به خرید آمدن

-برنامه ریزی دقیق روند تحویل خرید برای جلوگیری از تجمع

-پاکسازی منظم و مداوم سطوح و مکان‌های پراستفاده مانند دستگیره‌های در، کلید‌های بالابر و نرده‌ها

-استفاده از نشانه‌گذاری زمین برای یادآوری حفظ ۱٫۵ متری فاصله

-اطمینان از دانلود شدن و نصب اپلیکیشن کنترل تماس فیزیکی کووید‌ سیف (COVIDSafe) توسط مشتریان

برداشته شده قرنطینه

پس از گذشته چندین هفته از خانه‌نشینی‌های اجباری، تعدادی از قلمروها و ایالت‌‌های استرالیا قصد دارند محدودیت‌های مربوط به همه‌گیری کرونا را کاهش دهند. متناسب با مکانی که در آن ساکن هستید، برداشته شدن این محدودیت‌ها به آن معنی است که احتمالا می‌توانید این آخر هفته سری به دوست خود بزنید، به خرید بروید، از پیکنیک خانوادگی لذت ببرید، ورزش کنید یا حتی کمپ بزنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه