وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » خواندن و رقصیدن دوباره در نیوساوت‌ولز ممنوع شد

تاریخ انتشار : 1400/10/18 - 4:25

خواندن و رقصیدن دوباره در نیوساوت‌ولز ممنوع شد

صدای استرالیا– دومینیک پروتی، نخست وزیر نیوساوت‌ولز اعلام کرد که به منظور کاهش سرعت شیوع کووید-۱۹، محدودیت‌های تازه‌ای اعمال می‌شود. […]

خواندن و رقصیدن دوباره در نیوساوت‌ولز ممنوع شد

صدای استرالیا– دومینیک پروتی، نخست وزیر نیوساوت‌ولز اعلام کرد که به منظور کاهش سرعت شیوع کووید-۱۹، محدودیت‌های تازه‌ای اعمال می‌شود.

این محدودیت‌ها از امروز شنبه، ۸ ژانویه به اجرا گذاشته شده است.

از امروز، عمل‌های جراحی غیرضروری اختیاری تا اواسط فوریه به تعویق خواهد افتاد و خواندن و رقصیدن در اماکن پذیرایی نیز تا ۲۷ ژانویه ممنوع خواهد بود.

البته این محدودیت‌ها شامل مراسم عروسی، کلاس‌های رقص و آواز و هنرمندان نمی‌شود.

از سوی دیگر، رویدادهای بزرگ و مهم، همچنان طبق برنامه اجرا خواهد شد؛ مگر اینکه وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز آنها را با ریسک بالا تشخیص بدهد و سپس طبق نظر نخست‌وزیر درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

بر اساس تصمیمات جدید، کسانی که نتیجه تست فوری آنتی‌ژن آنها مثبت شده باشد، باید نتایج تست خود را از طریق وب‌سایت‌های وزارت بهداشت و Service NSW ثبت کنند. قرار است از اواسط هفته آینده سیستمی به این منظور راه‌اندازی شود.

کری چنت، افسر ارشد سلامت نیوساوت‌ولز گفت: اگر دارای علایم بیماری هستید، به تست‌های فوری دسترسی دارید و تست‌تان مثبت شده است، خود را مبتلا به کووید درنظر بگیرید.

وی افزود: کسانی که تست فوری آنتی‌ژن‌شان مثبت شده؛ اما علایمی ندارند و در معرض ویروس هم قرار نگرفته‌اند، باید تست PCR بدهند تا در این زمینه اطمینان حاصل شود. همچنین کسانی که دسترسی به تست فوری ندارند، باید تست PCR بدهند.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه