وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » جوکوویچ حریف فدرر در نیمه نهایی اپن استرالیا شد

تاریخ انتشار : 1398/11/09 - 12:43

جوکوویچ حریف فدرر در نیمه نهایی اپن استرالیا شد

صدای استرالیا– فدرر و جوکوویچ دو تنیسور مطرح جهان در مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد استرالیا مقابل هم قرار می‌گیرند. مرحله […]

جوکوویچ حریف فدرر در نیمه نهایی اپن استرالیا شد

صدای استرالیا– فدرر و جوکوویچ دو تنیسور مطرح جهان در مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد استرالیا مقابل هم قرار می‌گیرند.

مرحله یک‌چهارم نهایی تنیس آزاد استرالیا دیروز برگزار شد که ورزشکاران راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی در بخش زنان و مردان مشخص شدند.

راجر فدرر مرد شماره ۳ جهان روز گذشته مقابل ساندگرن به میدان رفت که این بازی در ۵ ست برگزار شد. فدرر در ۳ اول ۶ بر ۳ پیروز شد اما در ۲ ست بعدی با امتیاز ۶-۲ بازی را واگذار کرد. این تنیسور سوئیسی در ست چهارم ۷-۶ و ست پنجم ۶-۳ به برتری رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

نواک جوکوویچ تنیسور شماره ۲ جهان در دیدار با میلوس روانیک ۳ بر صفر و با امتیازهای ۶-۴، ۶-۳، ۷-۶ پیروز و حریف فدرر در نیمه‌نهایی شد. این ۲ تنیسور برای پنجاهمین بار مقابل هم قرار می‌گیرند. جوکوویچ هشتمین حضورش را در مرحله نیمه‌نهایی تنیس استرالیا تجربه خواهد کرد.

مرد شماره ۲ تنیس جهان درباره دیدار با راجر فدرر در مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: بدیهی است احترام فوق‌العاده‌ای برای راجر قائل هستم. او یکی از بهترین ورزشکاران جهان و قطعا یکی از دو رقیب جدی من است. رقابت با راجر و رافائل نادال مرا به اینجایی رساند که الان هستم.

 

در بخش زنان، اشلی بارتی ۲ بر صفر با امتیازهای ۷-۶، ۶-۲ مقابل پترا کویتووا پیروز شد. سوفیا کنین نیز در ۲ ست پیاپی با امتیاز ۶-۴ بر جیبر غلبه کرد. بارتی و کنین در نیمه‌نهایی مقابل هم قرار می‌گیرند.

منبع: ورزش سه


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه