وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » جزئیات طرح تخفیف مالیاتی دولت

تاریخ انتشار : 1398/04/17 - 11:37

جزئیات طرح تخفیف مالیاتی دولت

صدای استرالیا- سنای استرالیا طرح پیشنهاد شده از سوی دولت در خصوص تخفیف‌های مالیاتی را تصویب کرد و به موجب این طرح میلیون‌ها استرالیایی برای سال مالی 19-2018 تخفیف مالیاتی بین 255 تا 1080 دلاری دریافت می‌کنند.

جزئیات طرح تخفیف مالیاتی دولت

صدای استرالیا- سنای استرالیا طرح پیشنهاد شده از سوی دولت در خصوص تخفیف‌های مالیاتی را تصویب کرد و به موجب این طرح میلیون‌ها استرالیایی برای سال مالی ۱۹-۲۰۱۸ تخفیف مالیاتی بین ۲۵۵ تا ۱۰۸۰ دلاری دریافت می‌کنند.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا تصویب بسته ۱۵۸ میلیارد دلاری تخفیف مالیاتی را یک پیروزی برای استرالیایی‎ها خوانده و گفته است.

موریسون در ادامه گفت: این نه فقط یک پیروزی برای دولت، لیبرال‌ها و یا احزاب ملی گرا است بلکه یک پیروزی برای استرالیایی‎هایی است که در طول زندگی خود به آرامی تلاش می‌کنند. این‎ها مردمی هستند که ما هر روز ایمان خود را به آنها حفظ می‌کنیم. قبلا گفته‌ام که ما برای آنها تلاش خواهیم کرد و این دقیقا همان کاری است که در این هفته انجام دادیم و هر روز و هرهفته از اکنون تا انتخابات بعدی انجام می‌دهیم.

نکته جالب در مورد این بسته حمایت حزب کارگر و مخالفت حزب سبز با آن است. هرچند حزب کارگر با برخی جزئیات این طرح از جمله منافع افراد پردرآمد مخالف بود اما در نهایت با بسته پیشنهادی دولت در خصوص تخفیف های مالیاتی موافقت کرده است.

دریافت این تخفیف مالیاتی بستگی به زمانی دارد که شما تکس ریترن خود را انجام می‌دهید و با انجام تکس ریترن این تخفیف مالیاتی به حساب بانکی تعیین شده توسط شما واریز خواهد شد.

بر اساس این طرح افرادی که کمتر از ۳۷ هزار دلار درآمد دارند میزان تخفیف مالیات آنها ۲۵۵ دلار است.

افرادی که در آمد آنها بین ۳۷ هزار تا ۴۸ هزار دلار است میزان تخفیف مالیات پرداختی آنها ۲۵۵ دلار به همراه ۷٫۵ سنت به ازای هر دلار درآمد بین ۳۷ تا ۴۸ هزار دلار است.

افرادی که درآمد آنها از ۴۸ هزار دلار تا ۹۰ هزار دلار است میزان تخفیف مالیات پرداختی آنها حداکثر یکهزار و ۸۰ دلار است.

افرادی که میزان درآمد آنها از ۹۰ هزار دلار تا ۱۲۶ هزار دلار است تخفیف مالیاتشان با نرخ سه سنت به ازای هر دلار درآمد محاسبه خواهد شد.

دولت فدرال پیش‌بینی کرده که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مالیات دهندگان استرالیایی مشمول طرح تخفیف مالیاتی هزار و ۸۰ دلاری شوند و ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دیگر از بخشی از این تخفیف بهره‌مند شوند.

این اداره با بیان اینکه مردم در پرداخت مالیات عجله نکنند اعلام کرده که ظرف ۲ هفته لیستی را در خصوص پرداخت مالیات بصورت آنلاین منتشر می‌کند.

منبع: گاردین و ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه