وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » جایزه یک میلیون دلاری برای دستگیری یک قاتل قدیمی

تاریخ انتشار : 1399/06/06 - 6:00

جایزه یک میلیون دلاری برای دستگیری یک قاتل قدیمی

صدای استرالیا- پلیس ایالت ویکتوریا در ازای دریافت اطلاعات درباره مردی که با پرونده ناتمام یک قتل 40 ساله در ملبورن در ارتباط است، یک میلیون دلار جایزه پرداخت می‌کند.


صدای استرالیا- پلیس ایالت ویکتوریا در ازای دریافت اطلاعات درباره مردی که با پرونده ناتمام یک قتل ۴۰ ساله در ملبورن در ارتباط است، یک میلیون دلار جایزه پرداخت می‌کند.

پلیس با انتشار تصویری جدید و به روز شده از مردی که با پرونده ناتمام قتل توماس کوپر ۱۸ ساله در ارتباط است، اعلام کرد اطلاعات درباره این مرد جایزه‌ای یک میلیون دلاری دارد.

کوپر و دوست دختر ۱۶ ساله‌اش در ۱۸ آگوست ۱۹۸۰ در منطقه ریکتز پوینت در جنوب شرقی ملبورن در خودروی خود نشسته بودند که مردی کلاه به سر به خودروی آنها نزدیک شده و شیشه خودروی او را می‌شکند. کوپر تلاش می‌کند خودرو را حرکت داده و از محل بگریزد اما مرد به او شلیک می‌کند. دختر ۱۶ ساله و مجروح موفق می‌شود فرمان را از دست کوپر گرفته و از محل فرار کند.

به گفته پلیس تا به امروز هیچ انگیزه‌ای برای این قتل پیدا نشده است اما احتمال می‌دهد هدف قاتل دختر بوده باشد. در زمان قتل پلیس تصویری شبیه‌سازی شده از قاتل را منتشر کرد و اکنون با تغییر این تصویر و به روز رسانی آن، تصویر احتمالی از قاتل در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است.

به گفته پلیس مبلغ جایزه تعیین شده برای یافتن این مرد قابل توجه است و امید می‌رود این جایزه بتواند به شناسایی قاتل کمک کند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه