وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ | Saturday 22 June 2024
» اجتماعی » جایزه یک میلیون دلاری برای حل یک پرونده قتل قدیمی

تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 5:43

جایزه یک میلیون دلاری برای حل یک پرونده قتل قدیمی

صدای استرالیا- تقریباً 44 سال پس از قتل وحشیانه ماریا جیمز در یک کتابفروشی در ملبورن، دو پسرش امیدوارند که یک جایزه یک میلیون دلاری بتواند در نهایت قاتل او را مشخص کند.


صدای استرالیا- تقریباً ۴۴ سال پس از قتل وحشیانه ماریا جیمز در یک کتابفروشی در ملبورن، دو پسرش امیدوارند که یک جایزه یک میلیون دلاری بتواند در نهایت قاتل او را مشخص کند.

ماریا جیمز ۱۷ ژوئن ۱۹۸۰ در مغازه‌اش که برای فروش کتاب‌های دست دوم بود و حکم خانه‌ او را نیز داشت، در خیابان «های» واقع در تورنبری در شمال ملبورن به قتل رسید.

پسرش مارک این قتل را به عنوان یک حمله «آئینی، خشونت آمیز و جنون آمیز» توصیف کرد. بر جسد او جای  ۶۸ ضربه چاقو پیدا شد.

مارک جیمز به خبرنگاران گفت: مادر ما در همان روزی به قتل رسید که به کلیسای کاتولیک مجاور رفته بود تا تجاوز جنسی به برادرم توسط کشیشی به نام پدر آنتونی بونگیوورنو را گزارش کند. در سال ۲۰۲۲، کیتلین انگلیش، پزشک قانونی گفت که دو مرد متوفی – یکی کشیش کاتولیک آنتونی بونگیوورنو و یکی پیتر کیوگ – افرادی هستند که مظنونان اصلی محسوب می‌شوند. پلیس ویکتوریا روز جمعه یک میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی درخصوص کمک به حل این پرونده تعیین کرد.

پس از قتل خانم جیمز، دو نفر گزارش دادند که مردی را دیده‌اند که از صحنه جرم فرار می‌کند. پلیس ویکتوریا روز جمعه گفت آنها هرگز مردی را که در طرح‌ها به تصویر کشیده شده بود و ظاهرا پس از قتل از کتابفروشی فرار کرد، شناسایی نکردند. تحقیقات اخیر در مورد قتل جیمز اشتباهات بزرگ تحقیقاتی را در پرونده او پیدا کرد، اما نتوانست قاتل او را شناسایی کند.

منبع: گاردین


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه