وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اخبار » تقدیر از سیک‌های استرالیا با حضور نخست وزیر

تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 5:20

تقدیر از سیک‌های استرالیا با حضور نخست وزیر

صدای استرالیا - نخست وزیر استرالیا با گرامیداشت یک دهه کارهای داوطلبانه "فوق‌العاده"جامعه سیک‌ها، به جشن‌های سال نوی آنها پیوست.


صدای استرالیا – نخست وزیر استرالیا با گرامیداشت یک دهه کارهای داوطلبانه “فوق‌العاده”جامعه سیک‌ها، به جشن‌های سال نوی آنها پیوست.

داوطلبان سیک استرالیا دهمین سال کمک به استرالیایی‌های نیازمند در هنگام بلایای طبیعی را که با ارائه غذا و حمایت از کسانی که در بحران هستند، همراه بوده، جشن گرفته‌اند.

آنتونی آلبانیزی به کیسی در جنوب شرقی ملبورن رفت تا «سیک وایساخی» (سال نوی آنها) را در کنار جاسینتا آلن، نخست وزیر ویکتوریا و جولیان هیل، نماینده مجلس جشن بگیرد.

آلبانیزی در این مراسم عمامه‌ای به سبک سیک‌ها بر سر گذاشت و گفت: آنها کار خارق العاده ای انجام می‌دهند.

نخست وزیر ادامه داد: در طول همه‌گیری، آنها برای دانش‌آموزانی که به شدت به حمایت نیاز داشتند، غذا تهیه کردند. در هنگام آتش سوزی، در هنگام سیل. هرجا استرالیایی‌ها با مشکلاتی روبرو هستند، هیچ سازمان اجتماعی همانند سیک‌های داوطلب استرالیا وجود ندارد. ۱۰ سال خدمت باورنکردنی را به شما تبریک می‌گویم، شرکت در جشن‌های امروز شما فوق‌العاده بود. وایساخی شادی را برای شما آرزو می‌کنم.

جامعه سیک‌های استرالیا هم به نخست وزیر یک جایزه شامل کرپان (شمشیر)، شال و مجموعه‌ای از کتاب‌های داوطلبان سیک استرالیا به نشانه قدردانی از حمایت او اهدا کردند.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه