وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » تغییرات گسترده در اوبر؛ اضافه شدن حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن اوبر + فیلم

تاریخ انتشار : 1398/05/10 - 10:00

تغییرات گسترده در اوبر؛ اضافه شدن حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن اوبر + فیلم

صدای استرالیا- شرکت اوبر از اضافه کردن گزینه حمل و نقل عمومی به اپلیکیش خود در سیدنی خبر داد.

تغییرات گسترده در اوبر؛ اضافه شدن حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن اوبر اضافه

صدای استرالیا- شرکت اوبر از اضافه کردن گزینه حمل و نقل عمومی به اپلیکیش خود در سیدنی خبر داد.

دولت نیوساوت ولز در حال همکاری با شرکت اوبر است که شروع به اضافه کردن اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن خود کرده است.

اندرو کنستانس، وزیر حمل و نقل و جاده‌ای ایالت نیو ساوت ولز در این رابطه گفت: سیدنی تبدیل به اولین شهر در نیمکره جنوبی می‌شود که سیستم حمل و نقل عمومی آن به اپلیکیشن اوبر اضافه می‌شود. این همکاری به مردم سیدنی کمک می‌کند تا تصمیم‎های بهتری برای جابجایی در شهر بگیرند و بدین ترتیب از ایجاد تراکم و شلوغی در شهر جلوگیری می‌شود.

با اضافه شدن این امکان به اپلیکیشن اوبر، زمانیکه مسافران مقصد خود را در این اپلیکیشن وارد می‌کنند حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از گرینه‌ها در صفحه آنها نشان داده می‌شود.

به گفته کنستانس، نزدیکترین محل‌های حمل و نقل، جدول زمانی و اطلاعات مربوط به قیمت آنها نیز در صفحه تلفن‌های هوشمند نمایش داده می‌شود و بدین ترتیب مسافرین از گزینه‌های جایگرین برای سفر با خودرو اطلاع بیشتری می‌یابند. سفرها دیگر فقط یک عمل جابجایی نیستند بلکه همکاری روش‌های مختلف است تا برای شما راحت ترین روش جابجایی را فراهم کند.

در این اپلیکیشن جدید زمان ورود و خروج قطارها، اتوبوس‌ها، کشتی‌ها و مترو نیز نمایش داده می‌شود. این اپلیکیشن همچنین برای افرادی که می‌خواهند پیاده روی کنند نیز مسیرهای مناسب را معرفی می‌کند.

Uber will now show Sydney public transport options

Sydneysiders can now access all their public transport information through the Uber app, in a first for the Asia-Pacific region.The app for the ride-share giant will now show public transport options that align with their trip, showing real-time bus, train, ferry and light rail departure and arrival times.Story: https://7news.link/Kyycpk#Uber #Sydney #7NEWS

Posted by ۷NEWS Sydney on Monday, July 29, 2019

کیت استانت، رئیس بخش استرالیا و نیوزیلند شرکت اوبر در این رابطه می‌گوید: نگاه اوبر فراتر از سفرهای مشترک بوده و هدف آن این است که امکانی برای حمل و نقل فراگیر شود.

استانت در ادامه گفت: می‌خواهیم به مردم کمک کنیم تا تلفن‌های خود را جایگزین خودروهایشان کنند . برای این مردم جایگرینی لازم است که سریعتر، راحتر و ارزانتر از خودروی شخصی باشد. یک امکان یکپارچه از گزینه‌های مختلف حمل و نقل که هدف آن کاهش تراکم در جاده هاست و این برای همه از جمله رانندگان و کسانی که از اپلیکیشن استفاده می کنند خوب است.

این در حالی است که در ماه ژوئن اعلام شد که ملبورن، لس آنجلس و دالاس شهرهایی خواهند بود که اوبر خدمات جابجایی (سفر) هوایی را در آنها آزمایش می‌کند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه