وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » تظاهرات ملبورنی‌های خشمگین پیش از آغاز قرنطینه

تاریخ انتشار : 1400/04/25 - 12:33

تظاهرات ملبورنی‌های خشمگین پیش از آغاز قرنطینه

صدای استرالیا– پلیس درباره هجوم چندین فرد معترض به منطقه مرکز تجاری ملبورن، پیش از آغاز قرنطینه در این شهر […]

تظاهرات ملبورنی‌های خشمگین پیش از آغاز قرنطینه

صدای استرالیا– پلیس درباره هجوم چندین فرد معترض به منطقه مرکز تجاری ملبورن، پیش از آغاز قرنطینه در این شهر در حال تحقیق است.

ساعت ۷ عصر دیروز و پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تظاهرات گروه بزرگی از معترضان به سوی ساختمان پارلمان، پلیس به خیابان فلایندرز فراخوانده شد.

این گروه معترضان، پلاکاردهایی با مضمون «دن اندروز را برکنار کنید»، «همه‌گیری واقعی نیازی به تبلیغات ندارد» و «ویکتوریا به پاخیز، این واقعیت است، هشیار باشید- واکسن اسلحه است» در دست داشتند.

این تظاهرات ساعاتی قبل از ورود ویکتوریا به پنجمین قرنطینه صورت گرفت. البته به گفته پلیس کسی دستگیر نشده است.

بسیاری از شهروندان ویکتوریا، از اینکه دوباره وارد قرنطینه شده‌اند؛ آن هم در حالی که از پایان قرنطینه قبلی کمتر از یک ماه گذشته است، اظهار ناراحتی کرده‌اند.

اما دنیل اندروز، نخست وزیر نیز می‌گوید که او نیز خشمگین است. او البته مقصر را گلادیس برجیکلیان می‌داند و او را متهم می‌کند که در زمانی که شیوع کرونا در حومه‌های شرقی سیدنی آغاز شد، به موقع قرنطینه را اعمال نکرده است.

در حالی که این احتمال وجود دارد که قرنطینه نیوساوت ولز پس از سی‌ام جولای نیز تمدید شود. دولت ویکتوریا امیدوار است که بتواند با کنترل بیماری، قرنطینه این ایالت را تا روز ۲۰ جولای بردارد.

منبع: ۹ نیوز 


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه