وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024
» اجتماعی » تخلیه پرواز جت‌استار به دلیل مشاجره بر سر اسرائیل و فلسطین

تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 7:05

تخلیه پرواز جت‌استار به دلیل مشاجره بر سر اسرائیل و فلسطین

صدای استرالیا – پرواز خط هوایی جت‌استار از سیدنی به ملبورن پس از شروع بحث مسافران در مورد درگیری اسرائیل […]

تخلیه پرواز جت‌استار به دلیل مشاجره بر سر اسرائیل و فلسطین

صدای استرالیا – پرواز خط هوایی جت‌استار از سیدنی به ملبورن پس از شروع بحث مسافران در مورد درگیری اسرائیل و فلسطین متوقف و مسافران از هواپیما تخلیه شدند.

این پرواز که صبح امروز قرار بود از سیدنی به سمت ملبورن انجام شود، پس از اینکه یکی از مسافران رفتار خشن از خود بروز داده و با مسافر دیگری در مورد مناقشه اسرائیل و فلسطین درگیر شد، متوقف شد.

پرواز شماره JQ501 خط هوایی جت‌استار در ساعت ۶:۲۰ صبح آماده تیک‌آف بود که خدمه هواپیما نگران رفتار یکی از مسافران شده و با پلیس فدرال استرالیا تماس گرفتند.

گفته شده است که  این مسافر مدت کوتاهی پس از سوار بر هواپیما شدن، درخواست تعویض صندلی خود را کرده بود اما حرکت نمی‌کرد و همچنین و درحالیکه رفتار عجیبی داشت درخواست استفاده از توالت هواپیما را کرده بود اما از آن استفاده نمی‌کرد.

در پی این رفتار عجیب، خلبان هواپیما را به گیت برگرداند تا پلیس وضعیت را مورد بررسی قرار داده و سلامت این فرد را مورد بررسی قرار دهند.

در این هنگام این مسافر با مسافر دیگری بر سر درگیری اسرائیل و فلسطین وارد نزاع شد.

پلیس فدرال استرالیا پس از مداخله و بررسی وضعیت سلامتی این مسافر تصمیم گرفت تا او را از هواپیما خارج نکند و اجازه انجام پرواز صادر شد اما این مسافر تصمیم گرفت تا از هواپیما خارج شود.

یک سخنگوی شرکت جت‌استار گفت: در پی این اقدام، برخی از مسافران تصمیم گرفتند تا پرواز خود را لغو کنند و پس از آن به دلیل ملاحظات امنیتی کلیه مسافران از هواپیما تخلیه شدند.

وی تصریح کرد: این پرواز سرانجام در ساعت ۸:۴۵ صبح و با بیش از دو ساعت تاخیر به مقصد ملبورن انجام شد.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه