وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 18 June 2024
» اجتماعی » تخفیف ۲۰ درصدی در هزینه ثبت خودروهای کوئینزلند

تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 7:48

تخفیف ۲۰ درصدی در هزینه ثبت خودروهای کوئینزلند

صدای استرالیا- برای تسهیل زندگی ساکنان کوئینزلند، دولت ایالتی تصمیم گرفته تا به مدت 12 ماه هزینه ثبت کردن خودروها را 20 درصد کاهش دهد.


صدای استرالیا- برای تسهیل زندگی ساکنان کوئینزلند، دولت ایالتی تصمیم گرفته تا به مدت ۱۲ ماه هزینه ثبت کردن خودروها را ۲۰ درصد کاهش دهد.

این تخفیف شامل ثبت همه وسایل نقلیه سبک – از جمله تریلرها و موتورسیکلت‌ها – می‌شود و استیون مایلز، نخست‌وزیر ایالت گفته از ۱۶ سپتامبر تا ۱۲۷ دلار برای هر راننده صرفه‌جویی می‌کند.

آقای مایلز گفته اگرچه این تخفیف یک کسری  بودجه سه میلیارد دلاری را به همراه دارد اما به افرادی که هزینه‌های زندگی به آنها فشار می‌آورد، کمک خواهد کرد.

همین ماه گذشته بود که آقای مایلز از یک طرح آزمایشی شش ماهه حمل و نقل عمومی ۵۰ سنتی خبر داد و یک تخفیف هزار دلاری را در قبض‌های برق همه خانوارها در نظر گرفت.

هنگامی که از نخست وزیر درباره بازه زمانی کوتاه برای این تخفیف‌ها و موقت بودن آنها پرسیده شد، او گفت: آنچه که می‌خواهیم در طول زمان ببینیم این است که نرخ‌های بهره پایین می‌آیند و زمانی که این اتفاق بیفتد، فشار زیادی را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: در این میان، ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا هم هزینه‌های زندگی را برطرف کنیم و هم تورم را پایین بیاوریم.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه