وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » تاکید انجمن پزشکی استرالیا: مرحله چهارم قرنطینه باید اجرا شود

تاریخ انتشار : 1399/04/30 - 10:39

تاکید انجمن پزشکی استرالیا: مرحله چهارم قرنطینه باید اجرا شود

صدای استرالیا- انجمن پزشکی استرالیا اعلام کرد ایالت ویکتوریا برای مقابله با بحران همه‌گیری کووید-19 باید محدودیت‌های سختگیرانه‌تری را به اجرا بگذارد.

تاکید انجمن پزشکی استرالیا: مرحله چهارم قرنطینه باید اجرایی شود

صدای استرالیا– با افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در ویکتوریا، انجمن پزشکی استرالیا خواستار اجرای محدودیت‌های سختگیرانه‌تر در ایالت ویکتوریا شد.

روز یکشنبه ۱۹ جولای و همزمان با یازدهمین روز قرنطینه ملبورن، تعداد موارد جدید ابتلا به ۳۶۳ مورد رسید. دکتر تونی بارتون رئیس انجمن پزشکی استرالیا اعلام کرد ویکتوریا باید بلافاصله محدودیت‌های مرحله چهارم را به اجرا بگذارد. او می‌گوید: اگر گفته ما اشتباه باشد، می‌توان به سرعت محدودیت‌ها را کم کرد اما اگر درست باشد و مرحله چهارم را به اجرا نگذاشته باشیم، باید در انتظار موارد بیشتر ابتلا باشیم.

به گفته این مقام مسئول، پس از گذشت ۱۰ روز از اجرای مرحله سوم قرنطینه، ویکتوریا باید شاهد کاهش قابل توجه آمار مبتلایان می‌بود. به گفته انجمن پزشکی استرالیا در مرحله چهارم باید تمامی اماکن به جز سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و مراکز پزشکی تعطیل شوند.

با این‌همه مقامات استرالیایی پس از کاهش آمار ابتلا در روز شنبه، خوشبینند که اجرای مرحله سوم اثرگذار بوده است. روز شنبه آمار ابتلا در ویکتوریا به ۲۱۷ نفر رسید که به نسبت آمار ۴۲۸ نفری روز جمعه کاهشی قابل توجه به شمار می‌رود.

منبع: ۷news

اخبار مرتبط:

محدودیت‌های مرحله چهار ویکتوریا در صورت اجرا چگونه خواهند بود؟

رکوردشکنی کرونا در ویکتوریا؛ ۳۱۷ مورد جدید ابتلا و مرگ دو نفر


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر
ارسال دیدگاه